آغاز ثبت‌نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن در لرستان

کد خبر: 
۱۷۰۵
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن در لرستان

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در این استان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات پرداختی در این رابطه برای مستأجران هم استانی ۱۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام وام کمک ودیعه اجاره مسکن از امروز و مهلت ۶ روزه ثبت نام طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن در لرستان، اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه پنجم مرداد ماه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن اقدام کنند.

وی گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیانی که قصد دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را دارند، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند، مهلت ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

خالقی با بیان اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران هم استانی ۱۵ میلیون تومان است، اظهار کرد: تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.

وی افزود: تسهیلات مذکور با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود و در دوره قرارداد صرفاً سود تسهیلات از سوی مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان داشت: متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا از طریق ارسال پیامک ثبت نام اولیه می‌کنند و سپس در زمان‌بندی اعلامی می‌بایست در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

خالقی، شرایط متقاضیان طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن را تشریح کرد و گفت: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا برای دریافت این تسهیلات الزامی است، همچنین متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

وی بیان داشت: گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر)، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود می‌بایست به نام فرد متقاضی باشد و زمان تکمیل اطلاعات، پرداخت تسهیلات و وثایق لازم برای اخذ وام متعاقباً از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.tem.mrud.ir اعلام خواهد شد./

 

برچسب‌ها: 
اداره کل راه و شهرسازی لرستان - وام ودیعه مسکن - خرم آباد - رضا خالقی

دیدگاه‌ها

فیروزه رضاییان (تایید نشده)

وام ودیعه مسکن

۲۹ دى ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
مصطفی بیرانوند (تایید نشده)

با سلام سال گدشته ۹۹ ثبت نام کردم و وام ودیعه گرفتم امسال ۱۴۰۰ثبت نام انجام دادم همه مراحل انجام دادم و درخواست من رد شده لطفا پیگیری کنید.

۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم