آغاز به کار دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

کد خبر: 
۴۷۲۰
مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان خبر داد؛

آغاز به کار دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

آغاز به کار دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از آغاز به کار دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: علاقمندان تا پنجم اسفندماه سال‌جاری می‌توانند آثار خود را جشنواره ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ رضا مریدی اصل امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان خبر داد و گفت: خبرنگاران می‌توانند جهت مشاهده شرایط پذیرش و نحوه ارسال آثار به سایت جشنواره ابوذر لرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش آثار در این جشنواره افزود: آثار تولیدی شرکت کنندگان می‌بایست در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد؛ همچنین ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرند و هر گونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال کننده اثر است، همچنین هر نفر می‌تواند در هر قالب و هر محور فقط یک اثر ارسال کند و امکان تغییر وجود ندارد.

مریدی اصل یادآور شد: همچنین در بخش عکس جشنواره نیز عکس‌ها به‌صورت اصل (اورجینال) باید ارسال شود، به‌عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد و شرکت کنندگان در هر موضوع حداکثر ۳ فریم عکس می‌توانند ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی که قالب و محور آن مشخص نشده باشند و یا اشتباه ارسال شوند حذف خواهند شد و آثار ارسالی باید در بازه یک دی ۹۹ الی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه آثار مکتوب باید در قالب فایل pdf و یا تصویر کاملاً واضح تمام صفحه از رسانه مکتوب ارسال گردد، تصریح کرد: آثار ارسالی ویژه جشنواره ابوذر فقط در قالب‌های یادداشت، مصاحبه و گزارش پذیرش می‌شوند ولی برای بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر همه قالب‌ها آزاد هستند.

مریدی اصل با اشاره به اینکه آثار نفرات برتر جشنواره ابوذر استانی مستقیماً به مرحله کشوری ارسال شده و در صورت کسب رتبه برتر در کشور از آنها تقدیر خواهد شد، اظهار داشت: نفرات برتر بخش امر به معروف و نهی از منکر در استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۵ اسفند ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: گستره جغرافیایی جشنواره، استانی بوده و همه فعالان رسانه‌ای استان لرستان اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی و دیداری و شنیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس http://moojekhabar.ir/abozar.php ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶-۳۳۲۲۶۲۷۰ تماس حاصل کنند، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر، امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، آسیب شناسی وضعیت مطبوعات استان، ایجاد امیدو نشاط، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، روحیه جهادی، انقلابی و مانع زدایی، کرونا و کمک‌های مومنانه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، سبک زندگی اسلامی، مدیریت فضای مجازی و خود اتکایی و توان افزایش اقتصادی از محورهای برگزاری جشنواره است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
بسیج رسانه - جشنواره ابوذر - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم