آغاز به کار دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در خرم‌آباد

کد خبر: 
۵۸۶۱
معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی لرستان؛

آغاز به کار دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در خرم‌آباد

آغاز به کار دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در خرم‌آباد

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یادواره راه سلیمانی که از اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و ادامه دارد، یک فرصت مغتنم فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ مقاومت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است. 

به گزارش پایگاه خبری زرک، «رضا نیازی»، معاون هنری و سینمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دیروز پانزدهم دی ماه، در آیین افتتاح دفتر دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در این حادثه، گفت: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دست استکبار و عُمال پلیدش به خون رهروان آن شهید بزرگ، آلوده می‌شود، بدان معناست که دشمن از اشاعه و گسترش فرهنگ و آرمان‌های سلیمانی نیز، بیمناک است.

وی افزود: یادواره راه سلیمانی که از اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و ادامه دارد، یک فرصت مغتنم فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ مقاومت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: چهارمین یادواره «راه سلیمانی» امسال با عنوان «شهید القدس» برگزار خواهد شد و تاکنون ۱۵۰ اثر فرهنگی و هنری به دبیرخانه ارسال شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
یادواره راه سلیمانی - دبیرخانه دائمی - معاون هنری ارشاد لرستان - رضا نیازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم