آزادی ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستان

کد خبر: 
۴۵۶۶
مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد؛

آزادی ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستان

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در بیست ماه گذشته تا کنون ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین لرستان با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، عبدالمجید کشوری روز دوشنبه در نشست آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده معزز شهدا و بسیجیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام اظهار داشت: در جامعه اسلامی و حاکمیت اسلامی رویکرد بر حل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه محکومیت بیش از نیمی از زندانیان ناشی از مشکلات خانوادگی و مالی است، تصریح کرد: هرچند این مستمسکی بر ارتکاب جرم نیست و همه باید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و به عنوان خادم مردم بتوانیم زمینه بازگشت شرافتمندانه زندانیان که شعار محوری سازمان زندان هاست را فراهم سازیم.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: آزادی هریک از زندانیان نجات یک خانواده است.

کشوری اظهار داشت: در سال گذشته کلیه بدهکاران مالی از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان آزاد شدند و در بیست ماه گذشته تا کنون ۶۵۰ زندانی توسط نهادهای انقلابی و خیرین استان با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی گفت: در مدت شیوع بیماری کرونا برخی از افرادی که فعال در حوزه اقتصادی بودند با مشکلاتی روبرو شدند و محبوس در زندان هستند و هدف تشکیل جلسه امروز آزادی همین افراد است.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: در مورد زندانیان پس از آزادی هم تمهیداتی اندیشیدیم و این تکلیف برعهده مراقبت بعد از خروج زندانیان لرستان نهاده شده که افراد را در فعالیت اقتصادی مشارکت می‌دهد.

شاکرمی با تاکید بر آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد در ستاد دیه استان افزود: ستاد دیه توانسته است از اول سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۳۴ نفر از زندانیان را با بدهی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان آزاد کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل زندانهای لرستان - عبدالمجید کشوری - هفته بسیج

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم