آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان

کد خبر: 
۴۹۳۶
با کمک مالی بازیکنان تیم ملی فوتبال صورت گرفت؛

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان

۲۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان آزاد شدند

خرم‌آباد - مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان از آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان با کمک مالی بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، توکل شاکرمی امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم‌زمان با شب یلدا و باهمت و کمک مالی بازیکنان تیم ملی کشور ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان لرستان آزاد شدند.

وی، افزود: بدهی این افراد قریب هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که همگی این زندانیان بدهکار مالی در جرایم غیرعمد و محبوس در زندان‌های استان بودند که با پیگیری مددکاران عزیز و استفاده از ظرفیت‌های فرایند آزادسازی زندانیان غیرعمد حدود چهار و نیم میلیارد تومان از این مبلغ از طریق رایزنی با شکات، گذشت و مصالحه اخذ شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان با بیان اینکه این کمک‌ها توسط فوتبالیست‌های تیم ملی کشورمان و پیگیری «وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» از فوتبالیست‌های هم استانی و محبوب تیم ملی جمع‌آوری‌ شده است، عنوان کرد: فوتبالیست‌های تیم ملی قبل از بازی‌های تیم فوتبال کشور در جام جهانی قطر نیت کرده بودند که پس از برگشت از این بازی‌ها در امورات خیر از جمله آزادی زندانیان شرکت کنند و حال بخشی از پاداش‌هایشان در بازی‌های جام جهانی را به آزادی زندانیان استان لرستان اختصاص دادند.

شاکرمی، گفت: ۲۰ نفر زندانیان آزاد شده شامل دو نفر زن و ۱۸ نفر مرد بودند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
ستاد دیه - توکل شاکرمی - آزادی زندانیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم