آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند

کد خبر: 
۵۸۷۱
فرمانده سپاه لرستان؛

آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند

آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار نعمت‌الله باقری امروز که در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه لرستان سخن می‌گفت، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک تنه در برابر استکبار ایستاد، ازاین‌رو در زمان حیات شهید چشم دیدنش را نداشتند و اکنون نیز پس از گذشت ۴ سال از شهادت سردار دل‌ها، چشم دیدن زائرانش را نداشتند. 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به چشم خود دیده‌اند که مردم چگونه دلداده شخصیت و راه و منش این سرباز سید علی شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه آزادی‌خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می‌گیرند، افزود: امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی می‌بینیم.

باقری بیان داشت: آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد یک خاورمیانه بزرگ بودند، اما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و اجرای سردار سلیمانی و یارانش تبدیل به جبهه مقاومت شد.

محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است

وی با تأکید بر اینکه محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است، گفت: امروز گروه‌های مقاومت و تعامل و هماهنگی بین نیروها برگرفته از مکتب حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، طوفان الاقصی را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای این طوفان بازگشت مسئله فلسطین بود، چرا که اشغالگری رژیم قدس و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود.

باقری افزایش حمایت از فلسطین را از دیگر دستاوردهای طوفان‌الاقصی برشمرد و گفت: جمعیت میلیونی در جهان به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته و خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط به‌ویژه با کشورهای عربی بود تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست، گفت: رژیم صهیونیستی خود اذعان داشته که در جنگ مقابل حماس شکست خورده‌ است.

باقری، زیرسؤال‌بردن عملکرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را از جمله اهداف دشمن در ایجاد حوادثی همچون حادثه تروریستی کرمان عنوان و تصریح کرد: قراردادن مجموعه افکار عمومی در مقابل حاکمیت از اهداف حوادث تروریستی در کشور است.

وی با اشاره به حجم اقدامات گسترده نفوذی و اطلاعات عملیاتی دشمن، تصریح کرد: سال گذشته ۲۰ تیم عملیاتی تروریستی تنها در خوزستان خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال خارج کردن نگاه جمهوری اسلامی به بیرون و معطوف به داخل است، افزود: حال اینکه این نقشه و توطئه نیز همچون نقشه‌های قبل خنثی خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - قاسم سلیمانی - حماسه طوفان الاقصی - سردار نعمت الله باقری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم