آزادسازی هزارمترمربع از اراضی کشاورزی «ونایی» بروجرد

کد خبر: 
۱۹۹۲
رمضان زاده مطرح كرد؛

آزادسازی هزارمترمربع از اراضی کشاورزی «ونایی» بروجرد

كاووس رمضان زاده مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان گفت: هزار متر مربع از اراضی کشاورزی منطقه توریستی «ونایی» شهرستان بروجرد که به صورت غیرمجاز در حال تغییر کاربری بود، آزاد شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کاووس رمضان‌زاده با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان بروجرد گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در بروجرد، گفت: براساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی، در منطقه خوش آب و هوای منطقه توریستی «ونایی» این شهرستان، ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، احداث بنا و اسکلت با حضور نیروی انتظامی، نماینده دادستان، پرسنل اداره امور اراضی شهرستان، تخریب و در حدود ۱۰۰۰مترمربع از اراضی کشاورزی نیز آزاد شد.

مدیر امور اراضی استان با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: این امر مستلزم آگاهی شهروندان به ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است.

رمضان‌زاده از مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

جمشيد سپهوند/

 

 

برچسب‌ها: 
سازمان جهاد کشاورزی لرستان - ونايي - بروجرد - كاووس رمضان زاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم