آخرین وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام در دورود و ازنا

کد خبر: 
۳۸۴۲
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تشریح کرد؛

آخرین وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام در دورود و ازنا

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام در این دو شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حسین گودرزی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دو شهرستان دورود و ازنا هشت کار بر زمین مانده بزرگ داشتیم که زبان‌زد خاص و عام بود و نماد ناکارآمدی مدیریت این شهرستان‌ها شده بود.

وی یکی از این کارها را ساخت و راه اندازی فاز ۴ کارخانه سیمان دورود با ۱۰ درصد پیشرفت کاری عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده مصوب شد این طرح تا پایان کار دولت فعلی به ۳۰ درصد برسد که در حال حاضر فعالیت خوبی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان خاطرنشان کرد: طرح دیگر بیمارستان جایگزین دورود بود که جابه جایی لازم انجام گرفت و با شروع کارهای مربوط، فاز اول آن در حال انجام است.

گودرزی در ادامه آخرین وضعیت جاده کمربندی شهر دورود است را تشریح کرد و گفت: ۱۲ کیلومتر از این جاده پس از ۱۰ سال کار  ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تسریع در روند تکمیل آن به ماده ۵۶ مجلس برده شده و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این جاده اختصاص یافته است.

وی از تعیین تکلیف کارخانه فولاد ازنا تا دو سه ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارخانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر در آن مشغول کار می شوند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در ادامه با بیان این که عملیات اجرایی ساخت سد کمندان از سال ۸۳ آغاز شده است، گفت: این سد امسال آبگیری می‌شود.

گودرزی همچنین از اختصاص اعتبار انتقال روستای کمندان خبر داد و افزود: حمایت مردم، موجب آزادی مسیر آبگیری سد کمندان خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - حسین گودرزی - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم