آتش‌سوزی در «سفیدکوه» خرم‌آباد

کد خبر: 
۴۴۱۳
مدیرکل محیط زیست لرستان خبر داد؛

آتش‌سوزی در «سفیدکوه» خرم‌آباد

آتش‌سوزی در «سفیدکوه» خرم‌آباد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده «سفید کوه» خرم‌آباد گفت: تلاش همچنان برای مهار این حریق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد فتحی بیرانوند شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به آتش سوزی در منطقه «سفید کوه» خرم آباد اظهار داشت: با حضور محیط بانان تلاش برای مهار آتش در منطقه حفاظت شده «سفید کوه» خرم آباد مشرف به روستای «چگه میرزاوند» شهرستان چگنی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: این آتش سوزی که در نیمه شب گذشته شروع شده بود و تا صبح ادامه داشت در یک مرحله خاموش شده که متأسفانه با توجه به وزش باد و توپوگرافی منطقه و همچنین جنگلی بودن این منطقه امروز سی‌ام شهریور دوباره آتش شعله ور شده و هم اکنون محیط بانان مشغول اطفای این حریق هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به سختی مهار آتش در این منطقه به علت صخره‌ای و صعب العبور بودن آن گفت: تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد نزدیک به ۱۰ هکتار از این منطقه از این حریق آسیب دیده باشد.

فتحی بیرانوند گفت: تحقیقات در خصوص علل آتش سوزی ادامه دارد و میزان دقیق خسارت بعد از مهار کامل آتش سوزی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
آتش سوزی جنگل ها - محیط زیست لرستان - مهرداد فتحی بیرانوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم