آبروی نداشته آمریکا را به باد داد

کد خبر: 
۲۶۷۳
اغتشاشات اخیر؛

آبروی نداشته آمریکا را به باد داد

سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: اغتشاشات اخیر آمریکا آبروی نداشته‌شان را به باد داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آشوب و اغتشاشات اخیر آمریکا اظهار داشت: آمریکا همیشه از مردم سالاری و منطق صحبت می‌کرد، اما اوضاع این روزها نشان داد که منطق و آزادی در این کشور جایی ندارد و آبروی نداشته‌شان بر باد رفت.

وی با بیان اینکه در این کشور فقط ۲ حزب می‌توانند برای ریاست جمهوری اقدام کنند ادامه داد: دموکراسی آمریکایی را در این وضعیت دیدیم که بدترین حرف‌ها را به هم می‌زنند و نشان دادند فرهنگ ندارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مشکلات در درون آمریکا بیداد می‌کند، گفت: فقر یکی از مشکلات این کشور است و در حالیکه بسیاری از مردمانش گرسنه هستند، مسوولان از رسیدگی به مسایل عاجز شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به طرح FATF (گروه ویژه اقدام مالی) گفت: برخی مشتاق هستند که این برنامه تصویب شود، این برنامه تحت عنوان پولشویی است اما در واقع می‌خواهند به کشور نفوذ و توطئه ایجاد کنند و تراکنش‌های مالی و بانکی را زیر نظر داشته باشند.

وی، افزود: دشمن هیچگاه پیشنهادی به نفع ملت ما نمی‌دهد و هر چه پیشنهاد می‌دهد برای نفوذ و ضربه به کشور است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به قیام ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ گفت: قیام مردم قم که روحانیون و متدینان در پی اهانت به امام (ره) به پا خاستند و مورد هجوم ماموران رژیم قرار گرفتند به سراسر کشور سرایت کرد و رژیم را ساقط نمود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن از شهادت سردار سلیمانی هم نگران است، خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم برای آمریکا خطرناک‌تر و خون وی به رگ‌های جوانان ما تزریق شده است تا هزاران سلیمانی به پا خیزند و نگذارند آمریکا آرامش داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
حجت الاسلام سید علی حسینی - امام جمعه بروجرد - آشوب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم