آبرسانی با تانکر به ۴۲ روستای لرستان

کد خبر: 
۱۶۹۵
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آبرسانی با تانکر به ۴۲ روستای لرستان

حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آب‌رسانی به ۴۲ روستای این استان از طریق تانکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، حمیدرضا کرم‌وند امروز پنج شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای لرستان اظهار داشت: در حال حاضر حدود هزار و ۵۳۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند که از این تعداد حدود ۴۲ روستا به علت افزایش مصرف و افت فشار ناشی از فصل گرما به وسیله ۱۵ دستگاه تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی گفت: ما حدود ۲۹ روستای استان که تحت خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند را سعی کردیم در راستای مسئولیت اجتماعی آبرسانی آنها را نیز انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: پیش بینی ما این است که در مرداد ماه به پیک مصرف آب برسیم که به منظور جلوگیری از افت فشار و عبور از فصل گرما مشترکین روستایی بایستی از آبیاری باغات و زمین‌های کشاورزی با آب شرب خودداری کنند.

کرم‌وند تاکید کرد: یکی از برنامه‌های جدی شرکت برخورد با انشعابات غیر مجاز است و چنانچه افرادی از انشعاب غیر مجاز استفاده می‌کنند به صورت داوطلبانه به امورات مراجعه کرده و آن را به مجاز تبدیل کنند از تخفیف برخوردار، در غیر این صورت با هماهنگی با نهادهای نظارتی جریمه‌های سنگین برای این گونه افراد لحاظ خواهد شد و حتی ممکن است کل شبکه فرد جمع آوری شود./

مهدی بابایی

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - حمیدرضا کرموند - آبرسانی روستایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم