«پگاه»؛ براي فرشتگان زمینی حوزه درمان «سلامتي» آورد

کد خبر: 
۷۸۵

«پگاه»؛ براي فرشتگان زمینی حوزه درمان «سلامتي» آورد

شركت صنايع شير ايران

خانواده صنايع شير ايران (پگاه) با شيوع ويروس منحوس «كرونا» در جبهه توليد با تمام توان و ظرفيت در كنار كادر درمان ايستادگي و سلامتي را به اين فرشتگان زميني در حوزه درمان اهدا مي‌كند.

به گزارش خبرنگار زرك، همزمان با ولادت پر خير و بركت منجي عالم بشريت مهدي موعود (عج)، شركت صنايع شير ايران (پگاه) انواع محصول خود از جمله شیر استریل غنی شده با ویتامین D3 به ارزش بيش از يك ميليارد ريال را به مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با كرونا در كشور تقديم كرد.

محموله شير و فرآورده‌هاي شيري توسط شرکت صنایع شیر ایران به بیمارستان شهدای یافت‌آباد نخستين سایت پذیرش و درمان کرونا در تهران اهدا شد.  

پیش از این نیز، محموله‌هايي در فازهای مختلف به بیمارستان «فیاض بخش» یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های درمانی کرونا واقع در جنوب غرب تهران و سایر استان‌های کشور از جمله بیمارستان «حضرت علی اصغر (ع)» شیراز، بیمارستان «ولی عصر (عج)» قائم شهر، بیمارستان «رازی» رشت و اورژانس گیلان، بیمارستان‌های «الزهرا» و «عیسی بن مریم (ع )» اصفهان و مراکز درمانی استان قزوین، فارس و آذربایجان غربی اهدا شده است.

این اقدام به دستور «قدوسی» مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در حوزه تحقق رسالت اجتماعی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدردانی معظم له از ایثارگری‌های کادر درمان کشور، همچنین بیانات وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشریح اقدامات دولت برای مقابله با بیماری کرونا و حمایت از سنگربانان حوزه سلامت و نیز تدابیر مدیرعامل محترم صندوق بازنشگی کشوری صادر شد و در سایر مراکز درمانی کشور نیز تداوم خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها: 
شركت صنايع شير ايران - شير پگاه - قدوسي - محموله - كادر درمان - ويروس كرونا - بيمارستان - فياض بخش - شهداي يافت آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم