«میرزاپور»؛ مربی جدید دروازه بانان خیبر خرم‌آباد 

کد خبر: 
۲۴۲۸
با صلاحدید عبدالله ویسی

«میرزاپور»؛ مربی جدید دروازه بانان خیبر خرم‌آباد 

«ابراهیم میرزاپور»؛ مربی جدید دروازه بانان خیبر خرم‌آباد 

ابراهیم میرزاپور، مربی جدید دروازه بانان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ پس از انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با صلاحدید وی «ابراهیم میرزاپور» دروازه‌بان سابق تیم ملی که سابقه مربیگری دروازه بانان در تیم‌های پاس همدان، گل گهرسیرجان، فولاد خوزستان و پیکان تهران را در کارنامه دارد به عنوان مربی دروازه بانان جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد انتخاب و در این تیم مشغول به فعالیت شد.

میرزاپور که اصالتا اهل شهرستان پلدختر استان لرستان است در دوران بازی خود سابقه عضویت در تیم‌های فجر خرم‌آباد، فولاد خوزستان، استقلال اهواز، استیل آذین، سایپا، پیکان، شهرداری تبریز و سنگ آهن بافق را در کارنامه دارد.

وی با فولاد خوزستان در سال ۱۳۸۴ خورشیدی درحالی که کاپیتان این تیم در کنار امید شریفی نسب بود قهرمان لیگ برتر شد، با استقلال اهواز مقام پنجم را کسب کرد، در سال ۱۳۸۳ در جام ملت‌های آسیا(میزبانی چین) با تیم ملی مقام سوم را کسب کرد و سال بعد با برد بحرین مستقیم به جام جهانی آلمان صعود کرد.

او در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در سه مسابقه ایران با مکزیک، پرتغال و آنگولا به میدان رفت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ابراهیم میرزاپور - خیبر خرم آباد - فوتبال

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم