«قطعی برق» داد مردم را درآورد

کد خبر: 
۳۸۶۴
پیام شهروندی؛

«قطعی برق» داد مردم را درآورد

«قطعی برق» داد مردم را درآورد

برخی از شهروندان بروجردی با ارسال پیام‌هایی نارضایتی خود را از قطعی برق و خاموشی‌های پی‌درپی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ شهروندان بروجردی در این رابطه نوشتند:

* تو را به خدا این چه وضعی است، از صبح آب و برق منطقه قطع شده است. دیروز هم همین وضعیت را داشتیم. چرا هیچ مسئولی پاسخ‌گو نیست؟

* چرا دادسرای بروجرد برق اضطراری ندارد. امروز دوشنبه سوم خرداد۱۴۰۰ به مدت دو ساعت (از ساعت ۱۰صبح تا ۱۲ظهر) برق دادسرا قطع شد. لازم به ذکر است به واسطه همین خاموشی‌ها، یک خودرو به سرقت رفت و لاستیک‌های یک خودروی دیگر نیز ناپدید شد! لطفا مسئولان در این خصوص چاره‌ای بیندیشند؛ چرا که وجود برق اضطراری و دوربین مداربسته در این نهاد لازم و ضروری است.

* ما که سرو کارمان با برق و اینترنت است با این قطعی‌برق کسب و کارمان، آجر شده است! شنبه، از صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ برق منطقه قطع شد و همان روز از ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۴۵ نیز برق نداشتیم. حال طی امروز نیز در دو مرحله یعنی از ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۴:۲۰ و از ساعت ۱۸:۱۰ تا ... برق منطقه قطع شد. آقای شرکت برق! حداقل به برنامه زمان‌بندی قطع برق که خودتان اعلام و اطلاع‌رسانی کرده‌اید پایبند باشید.

* تا به حال با بحران کرونا گرفتار بودیم قطعی برق و آب هم به آن اضافه شد. طی دو روز گذشته برق میدان یادبود بروجرد روزی سه بار و هر بار به مدت دو ساعت قطع می‌شود. لطفاً مسئولان ذیربط به فکر مشترکین برق و آب باشند. خاموشی‌های مکرر، سوختن لوازم برقی منازل و کسب‌وکارها را در پی دارد. اگر در این رابطه مردم دچار خسارت شوند آیا شرکت برق هزینه وسایل برقی سوخته آنها را پرداخت می‌کند؟

پایگاه خبری زرک: منتظر پاسخ مسئولان شرکت توزیع برق استان لرستان هستیم...

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شرکت توزیع برق لرستان - خاموشی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم