«سلسله» به سطح پایدار در کنترل «كرونا» نرسیده است

کد خبر: 
۶۹۲
فرماندار سلسله:

«سلسله» به سطح پایدار در کنترل «كرونا» نرسیده است

فرماندار سلسله با بيان اينكه هنوز به سطح پایدار و مطلوبی در کنترل ویروس در شهرستان نرسیده‌ایم، اظهار داشت: همه افراد، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بايد زیر نظر قرارگاه خدمت‌رساني شهيد سليماني فعالیت كنند تا بهتر و شايسته‌تر بتوانيم خدمت كنيم.

به گزارش خبرنگار زرك، شریف خسروی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا با اشاره به بخشنامه کشوری ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری و کنترل کرونا، اظهار داشت: در سلسله پیش از این به پیشنهاد امام جمعه شهرستان، قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه خدمت‌رسانی شهید سلیمانی که زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج فعالیت می‌کرد ایجاد شده بود اما با توجه به اینکه هنوز هم برخی افراد و انجمن‌ها در شهرستان ساماندهی نشده فعالیت می‌کنند لذا لازم است با توجه به این بخشنامه، فعالیت همه افراد و تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد زیر نظر این قرارگاه باشد تا امکان خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول این قرارگاه تامین تجهیزات و امکانات بخش‌های درمانی و بیمارستان شهرستان است، افزود: با توجه به اینکه هنوز به سطح پایدار و مطلوبی در کنترل ویروس در شهرستان نرسیده ایم اولویت بعدی همچنان ضدعفونی و سمپاشی شهرستان با کمک شهرداران و بخشداران خواهد بود و مابقی کمک ها نیز صرف معیشت بیماران کرونایی و نیازمندان خواهد شد.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جانشین رییس ستاد شهرستانی مدیریت کرونا است، ادامه داد: انجام هرگونه فعالیت و جمع آوری کمک‌های مردمی خارج از قرارگاه شهید سلیمانی غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

خسروی با تاکید بر لزوم تامین امنیت بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان توسط نیروی انتظامی، گفت:  اداره تبلیغات اسلامی باید با استفاده از ظرفیت روحانیون نسبت به خدمات روانشناسی و ایجاد آرامش در بیماران کرونایی و خانواده های آنها اقدام نماید.

وی افزود: همچنین بهزیستی شهرستان موظف است نسبت به شناسایی خیران و خانواده‌های نیازمند برای کمک به تامین معیشت آنها اقدام نماید.

 

برچسب‌ها: 
فرمانداري سلسله - شريف خسروي - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم