سه مصدوم در سانحه رانندگی محور خرم‌آباد ـ بروجرد

کد خبر: 
۲۷۷۴
کارشناس سازمان آتش‌نشانی خبر داد؛

 سه مصدوم در سانحه رانندگی محور خرم‌آباد ـ بروجرد

 سه مصدوم در سانحه رانندگی محور خرم‌آباد ـ بروجرد

کارشناس عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از مصدوم شدن سه نفر در سانحه رانندگی محور خرم‌آباد ـ بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی مراد بابایی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۳:۲۷ ظهر امروز ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ پس از اطلاع سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی از بروز حادثه تصادف در محور خرم آباد به بروجرد محدوده روستای تجره، سریعا تیم امداد و نجات ایستگاه شماره۲ سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی، ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ پس از انحراف از مسیر با گاردریل و سپس با خودروی پژو آردی برخورد کرده بود که بر اثر این برخورد راننده‌های هر دو خودرو مصدوم و درون کابین خودرو محبوس شده بودند که امدادگران بلافاصله مصدومان را با استفاده از تجهیزات امدادی خارج و به آمبولانس حاضر در محل تحویل دادند.

کارشناس عملیات سازمان آتش‌نشانی در ادامه بیان داشت: متاسفانه به علت ازدحام جمعیت و شلوغ بودن محل سانحه ، یک دستگاه کامیون که با سرعت بالا در حال نزدیک شدن به جمعیت بود، کنترل خود را از دست داده و واژگون شد که راننده کامیون نیز بر اثر این حادثه دچار مصدومیت گردید.

سر آتش‌یار علی مراد بابایی در پایان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان ضمن خارج کردن راننده کامیون از کابین خودرو و ایمن سازی خودرو و محل حادثه، اقدامات ایمنی لازم جهت برقراری تردد ایمن خودروها با همکاری پلیس راهور انجام دادند.

علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

علی سالارپور/

 

برچسب‌ها: 
حوادث - تصادف

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم