تسهیل بازگشت زائران اربعین با سامانه ۲۰۰۰۱۴۱

کد خبر: 
۴۷۹۶
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد: 

 تسهیل بازگشت زائران اربعین با سامانه ۲۰۰۰۱۴۱

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از تسهیل بازگشت و عدم معطلی در مرزها خبر داد و گفت: زائران عتبات عالیات به محض پایان زیارت، مرز ورود به کشور را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مرتضی شیروانی» مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی لرستان با اشاره به انبوه زائران عتبات عالیات و ضرورت ساماندهی ناوگان جاده‌ای براي بازگشت این افراد گفت: یکی از دغدغه‌های زائران در بازگشت از عتبات، پیدا کردن اتوبوس و مینی‌بوس است به همین منظور با تدبیر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، یک سامانه پیامکی برای بازگشت راحت‌تر زائران از مرزها به استان محل اقامت‌شان طراحی شده تا در کمترین زمان بتوانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود:  برای این‌کار، فقط کافی است زائران در پایان زیارت و شروع حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود مانند: «باشماق»، «تمرچین»، «چذابه»، «خسروی»، «شلمچه» و یا «مهران» را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا با توجه به حجم تردد در هر مرز تعداد ناوگان لازم در مبادی ورودی به کشور تامین شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: استان لرستان به عنوان معین مرزِ مهران آمادگی پشتیبانی و هماهنگی بازگشت زائران از این مرز را دارد و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.

سمیه روزبهانی/

 

برچسب‌ها: 
اربعین ۱۴۰۱ - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - مرتضی شیروانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم