آبان ۱۳۹۹

«عباس گرمه‌ای» معاون شهردار خرم‌آباد شد
طی حکمی؛

طی حکمی، محمد شریفی مقدم شهردار مرکز لرستان، «عباس گرمه‌ای» را به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ در متن ابلاغ آمده است؛

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
احتراماً به موجب این ابلاغ و نظر به تجربیات ارزنده و حسن سوابق جنابعالی بعنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد منصوب می‌نمایم.

پویش آموزش برخط پیلاتس در رندترین تاریخ سال برگزار شد

رییس کمیته پیلاتس لرستان از برگزاری پویش آموزش برخط پیلاتس با عنوان «هر مربی؛ ۹نفر، ۹حرکت» در رندترین تاریخ سال در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ثریا امیری، امروز یکشنبه در گفت‌وگو با زرک با اعلام این خبر افزود: انجمن پیلاتس فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور ترویج و توسعه ورزش پیلاتس در بین آحاد جامعه،  با فراخوان مربیان تحت پوشش این انجمن به برگزاری پویش آموزشی پیلاتس بصورت برخط اقدام کرد.

وی تصریح کرد: هر یک از مربیان باید به ۹ نفر، ۹ حرکت پیلاتس را در رندترین تاریخ سال یعنی ۹۹/۹/۹ بیاموزند.

تردد در تمام محورهای مواصلاتی لرستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ عباس شرفی، عصر امروز اظهار داشت: با وجود بارش مداوم باران در دو روز اخیر تمام محورهای مواصلاتی لرستان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بخشدار مرکزی نورآباد

بخشدار مرکزی نورآباد از قطع ارتباط ۱۱ روستای میربک جنوبی بر اثر بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: احتمال حوادث ناگوار دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ آوختی عصر یکشنبه با انتقاد از عدم بازسازی خسارات سیل در برخی محورهای ارتباطی گفت: وضعیت تردد در برخی مسیرها نگران کننده است و احتمال حوادث ناگوار دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: فصل بارش آغاز شده است و راهداری استان بایستی نسبت به حل مشکل تردد در مناطق مشکل‌دار اقدام نماید.

آبگرفتگی سه راهی گلدشت خرم‌آباد

پایگاه خبری زرک ـ بر اثر بارش باران در مرکز لرستان، سه راهی گلدشت خرم‌آباد دچار آبگرفتگی شد به طوری که تردد خودروها در این مسیر ممنوع شد.

 پلاتو: حسین میرزایی

 

سرهنگ فضل الله منصوری فرمانده انتظامی شهرستان دلفان
سرهنگ منصوری خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری سه سارق که اقدام به سرقت طلای کارمند مرکز تعویض پلاک نورآباد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ فضل‌الله منصوری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: روز گذشته سه نفر سارق با مراجعه به مرکز تعویض پلاک در شهر نورآباد با مشاهده وجود تنها یک نفر خانم در این مرکز اقدام به سرقت طلاهای او کرده و از محل متواری می‌شوند.

تا پایان روز هفتم آذر؛

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی از ابتلای بیش از ۵۵ هزار لرستانی به کووید۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس تا پایان روز هفتم آذرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مریم کوشکی امروز یکشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، به آخرین وضعیت ویروس کرونا در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس تا پایان روز هفتم آذرماه۹۹، ۵۵هزار و ۴۵۰ لرستانی به این ویروس مبتلا شده‌اند.

جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان
مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد:

مدیرکل کمیته امداد لرستان از کمک ۹۵ میلیارد تومانی لرستانی‌ها به کمیته امداد استان طی ۷ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جاسم محمدی فارسانی شامگاه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه مردم لرستان طی ۷ ماهه اخیر، ۹۵ میلیارد تومان به کمیته امداد این استان کمک کرده‌اند، اظهار داشت: از این میزان ۵ میلیارد تومان در قالب صدقه به کمیته امداد پرداخت شده است.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس خبر داد؛

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به مرکز درمان بستر رومشکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به دیدار با معاونان وزارت بهداشت، اظهار داشت: تأمین اعتبار و تخصیص بودجه لازم به منظور تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت و شبکه بهداشت و درمان رومشکان یکی از مصوبات این جلسه بود.

سجاد فهیمی
مدیر موسسه رزمندگان لرستان مطرح کرد؛

مدیر موسسه آموزشی رزمندگان اسلام شعبه لرستان گفت: این موسسه دانش‌آموزان مستعد نیازمند را تا ورود به دانشگاه حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

به گزارش خبرنگار زرک؛ سرهنگ پاسدار سجاد فهیمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهدا ۷هزار بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان مستعد نیازمند در قالب «نخستین رزمایش علمی کشور» در لرستان گفت: در این راستا مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام شعبه لرستان ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم