شهريور ۱۳۹۹

بهره‌برداری از چهار واحد مسکن روستایی محرومان در «سلسله»
با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان صورت گرفت؛

چهار واحد مسکن روستایی محرومان در سلسله به بهره‌برداری رسید.

آن که برایش نسخه می‌پیچید اسمش مردم است

منصور مظفری

نکته ظریف (باور مردم درد می‌کند نه دست و پای شان! آقای رئیس جمهور! ناساز و ناکوک نمی‌نوازید؛ کلاً دارید خارج می‌زنید، آن که برایش نسخه می‌پیچید اسمش مردم است، مردمی که هرچه داشته‌اند به پای سخنان امیدوارکننده شما ریخته‌اند و اندک امیدی هم اگر مانده به بعدِ ۱۴۰۰ است یعنی تا آن زمان انتظار دارید مردم با باد هوا و وعده روزگار بگذرانند)

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان
حجت والیزاده در جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان:

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در بسیاری از موارد که ارجاع امر کارشناسی به صورت مستقیم به کارشناس صورت گرفته متاسفانه تجربیات تلخی وجود دارد.

شهردار خرم آباد در همایش روز آتش نشان :

شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد، اضافه کرد: این در حالیست که در بحث تجهیزات آتش نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار و فرماندار و مدیران ستادی استان به این نهاد است.

شهاب حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره‌مندی ۸۴ درصد روستاهای استان از «پهن‌باند سیار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ شهاب حیدری که در جلسه کارگروه توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: با توجه به جمعیت بالای روستاها در استان و همچنین صعب‌العبور بودن راه‌های مواصلاتی به این مناطق، دسترسی به خدمات «پهن باند سیار» با ...

شناسایی 192 محوطه باستانی جدید در دهستان‌های میان‌کوه شرقی و غربی پلدختر
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از شناسایی ۱۹۲ محوطه باستانی جدید در دهستان‌های میان‌کوه شرقی و غربی شهرستان پلدختر خبر داد.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: ماموریت ستادهای معین بازسازی مناطق سیل‌زده در استان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مسعودرضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند ستادهای بازسازی مستقردر شهرستان‌های پلدختر، دلفان، چگنی، ازنا و الیگودرز اعلام کرد: عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان با پیشرفت حدود ۹۶درصدی در مراحل نهایی است.

سید محمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به زرک خبر داد؛

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از توزیع ۶۰۰ بسته مِهر تحصیلی بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی، روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک؛ با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با بازگشایی مدارس ۶۰۰ بسته وسایل و نوشت‌افزار در قالب «طرح مهر تحصیلی» بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان توزیع شد.

شهاب حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان خبر داد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از رسیدگی به ۱۵۹۲ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان خبر داد و گفت: بیشتر این شکایات در زمینه اینترنت‌های خانگی و خطوطADSL  بوده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ شهاب حیدری در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی با بیان اینکه به صورت میانگین هر شش ماه حدود ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۵ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ثبت می‌شود، ...

برگزاری آزمون نظام مهندسی در سه شهر لرستان / 5هزار مهندس، پروانه اشتغال دریافت می‌کنند
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از برگزاری آزمون نظام مهندسی در سه شهر این استان خبر داد و گفت: ۵هزار عضو سازمان نظام مهندسی لرستان پروانه اشتغال ندارند که از طریق این آزمون‌ها، پروانه اشتغال دریافت می‌کنند.

رضا خالقی، ظهر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی لرستان هم اکنون ۹هزار نفر عضو دارد که از این تعداد ۴هزار نفر دارای پروانه اشتغال هستند و مابقی نیز از طریق آزمون‌، پروانه اشتغال خواهند گرفت.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم