اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي لرستان

تقدیر از نخستین بانوی راهدار کشور در لرستان
در راهدارخانه اليگودرز صورت گرفت؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از «مهناز بهرامی» نخستین بانوی راهدار کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ عباس شرفی با حضور در راهدارخانه «بزنوید» شهرستان الیگودرز از مهناز بهرامی نخستین بانوی راهدار کشور تقدیر کرد.

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه‌های فرعی و روستایی و محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این برنامه حضور داشتند.

عارف امرايي معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
امرايي خبر داد:

اعتبارات ماده ۱۰ بازسازی سیل استان لرستان به میزان ۲۴۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار زرك؛ عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در تکمیل این خبر افزود: در پی وقوع سیل فروردین ۹۸ از محل اعتبارات ماده ۱۰ بازسازی رقمی بالغ بر ۲۴۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی به استان لرستان ابلاغ گردید که بصورت ۱۰۰درصد جذب شده است.

نقاط حادثه خيز لرستان براي بهسازي اولویت‌بندی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، اداره کل راهداری و پلیس راه استان را موظف به بررسی، تعیین نقاط حادثه خیز و اولویت‌بندی آن‌ها ظرف یک هفته در جهت اصلاح و بهسازی بر اساس ظرفیت‌های موجود کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ گودرز امیری در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت راه‌های روستایی لرستان تشکیل شد بر ارتقای ایمنی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان و کاهش نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد.

روکش آسفالت ۴۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی لرستان
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در دو ماهه اول امسال روکش آسفالت ۴۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ عباس شرفی شامگاه پنجشنبه در سخنانی گفت: در راستای اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی، در دو ماهه امسال ۴۵ کیلومتر معادل ۳۶۰ هزار متربع روکش آسفالت در محورهای استان اجرا شده است.

آزادراه خرم زال به مدت 2 ساعت مسدود می‌شود
روز شنبه؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: آزادراه خرم‌زال روز شنبه به مدت ۲ ساعت مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: آزادراه خرم‌زال از ساعت ۸:۳۰ روز شنبه بیستم اردیبهشت به مدت دو ساعت مسدود می‌شود و تردد در آن ممنوع است.

تا ۴ ارديبهشت امسال ؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اعزام ۸۶۶ دستگاه از ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ عباس شرفی امروز جمعه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت تخلیه بنادر و انتقال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به سراسر کشور، از ابتدای سال‌جاری تا چهارم اردیبهشت ماه درمجموع ۸۶۶ دستگاه از ناوگان باری لرستان به بندر امام(ره) اعزام شده است.

با شیوع کرونا؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: صنف حمل و نقل از اصناف آسیب‌پذیر در بحران کرونا محسوب می‌شود و در این مدت سفرهای ناوگان مسافر عمومی برون شهری استان تقریبا به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی در سخنانی گفت: استان لرستان سال ۹۸ با دو سیل بزرگ مواجه و خسارت‌های بسیار زیادی به بخش راه وارد شد که با برگزاری مناقصات به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان کار بازسازی قوت گرفت؛ اما با آغاز زمستان عملیات بازسازی با کندی روبرو شد.

50 درصدی ترددهای نوروزی در جاده‌های لرستان کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در ۱۸ روز تعطیلات نوروزی، تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰.۵۹درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی گفت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین ۹۹، تعداد سه میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۷ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با شش میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۵۷ دستگاه ۵۰.۵۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

ناوگان باری لرستان با تمام ظرفیت برای حمل کالاهای اساسی وارد میدان شد
با تمام ظرفیت ؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ناوگان باری استان با روحیه جهادی و با تمام ظرفیت دعوت متولیان حمل و نقل را لبیک گفته و برای حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و حساس کنونی کشور در رابطه با شیوع ویروس کرونا و ضرورت تامین مایحتاج ضروری مردم و بنا به تاکید وزیر راه و شهرسازی و دستورالعمل‌های ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش تردد ۴۱ درصدی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در هشتم فروردین  امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس شرفی گفت: در هشتم فروردین امسال تعداد ۱۷۱هزار و ۵۷۸ وسیله نقلیه در محورهای مجهز به ترددشمار استان تردد داشته که نسبت به ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم