۱۱۷ روستای سلسله و دلفان تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

کد خبر: 
۱۶۰۵
نماینده سلسله و دلفان:

۱۱۷ روستای سلسله و دلفان تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

 ۱۱۷ روستای سلسله و دلفان تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده تا پایان امسال ۱۱۷ روستا از شهرستان‌های سلسله و دلفان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرك، یحیی ابراهیمی در آیین گازرسانی به سه روستای شهرستان سلسله اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، یکصد روستا از شهرستان دلفان و ۱۷ روستا از منطقه قلایی تا پایان سال گازرسانی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه درصد شاخص بهره مندی شهرستان دلفان از نعمت گاز پایین تر از نرم استان است، افزود: با گازرسانی به این روستاها، وضعیت شهرستان دلفان از نظر گازرسانی مطلوب تر خواهد شد.

مشكل آنتن‌دهی تلفن همراه سلسله و دلفان مرتفع می‌شود

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرستان های حوزه، افزود: در سال جاری پنج دستگاه بی تی اس برای سلسله و ۱۱ دستگاه نیز برای دلفان نصب و مشکل آنتن دهی این شهرستان ها نیز رفع خواهد شد.

ابراهیمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان سلسله نیز جزو مناطق سردسیر محسوب می شود باید گازبهای دریافتی از مردم نیز مطابق تعرفه مناطق سردسیر احتساب شود.

وی افزود: بسیاری از روستاهای شهرستان های حوزه نیاز به بازنگری در طرح هادی دارند که پیگیر رفع این مشکل اهالی روستاها هستیم./

فريد نظري

 

برچسب‌ها: 
شركت گاز لرستان - يحيي ابراهيمي - نماينده دلفان و سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم