کلنگ زنی پروژه نوسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد

کد خبر: 
۱۴۰۷
با حضور مسئولان انجام شد:

کلنگ زنی پروژه نوسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد

کلنگ زنی پروژه نوسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد

پروژه نوسازی و بازسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار زرک، امروز پنجشنبه آیین نوسازی و بازگشایی شهربازی کیو با حضور معاون عمرانی و اقتصادی استاندار لرستان، شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی خرم آباد گفت: به دلیل ویژگی‌های ذاتی و امکانات طبیعی خرم‌آباد می‌تواند به یک شهر کاملاً پیشرفته با امکانات خیلی خوب تبدیل شود.

سید موسی خادمی با تاکید بر ضرورت ساماندهی شهربازی کیو گفت: اجرای این پروژه برای شهر خرم‌آباد بعد از مدت‌ها کاری واجب و لازم است که امروز به سامان می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که مطابق برنامه تنظیمی، این طرح به نتیجه برسد و مردم بتوانند به زودی از موهبتی که در شهر وجود دارد استفاده کنند.

با سرمایه‌گذاری و حمایت مردم مسیر برای سایر سرمایه‌گذاران مهیا خواهد شد

استاندار لرستان با بیان اینکه سرمایه گذار جدید با همت بالا کار نیکی را از خود به یادگار خواهد گذاشت بر کمک و همکاری مسئولان تاکید کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری و حمایت مردم مسیر برای سایر سرمایه‌گذاران مهیا خواهد شد زیرا عامه مردم با رشد و توسعه و افراد کارآفرین همکاری و تعامل دارند.

خادمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر مرکز لرستان گفت: مجموعه شهری خرم‌آباد یک مجموعه بکر است که خیلی جای کار دارد و مسئولان متولی امور شهر می‌توانند با توجه به این ویژگی پروژه‌های بزرگ شهری را در آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه خیلی از نقاط شهری بدون استفاده مانده است در حالیکه در اکثر مناطق می‌توان طرح‌های نو و جدید را انجام داد، گفت: می‌شود با برنامه ریزی تمامی هزینه‌های شهر را از دل خود شهر استخراج کرد تا به یک شهر مدرن و خوب تبدیل شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امکان خلق منابع در این شهر فراوان است که مقداری جسارت و ریسک می‌خواهد و بخشی از آن به فرهنگ سازی مربوط می‌شود و بخش دیگر به مدیران برمی‌گردد./

 

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - شهرداری خرم آباد - سید موسی خادمی - شهربازی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم