چهارشنبه سوري بدون حادثه در ۱۰ شهرستان لرستان

کد خبر: 
۴۷۴
رييس سازمان اورژانس استان به زرك خبر داد:

چهارشنبه سوري بدون حادثه در ۱۰ شهرستان لرستان

چهارشنبه سوري۹۸ در لرستان با آرامش همراه بود به طوريكه با اپيدمي شدن ويروس كرونا، تذكر مسئولان و اطلاع‌رساني اصحاب رسانه براي پيوستن مردم به پويش «در خانه بمانيم» نتيجه داد و چهارشنبه آخر سال در ۱۰ شهرستان استان بدون حادثه تمام شد.
علاء‌الدين شيخي، رييس سازمان اورژانس لرستان در اين رابطه به خبرنگار زرك گفت: خوشبختانه شب گذشته چهارشنبه سوري آرامي را در استان تجربه كرديم و از هم استاني‌هاي فهيم براي خلق چنين شب خاطره انگيزي قدرداني مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه چهارشنبه آخرسال امسال، در ۱۰ شهرستان لرستان هيچ حادثه‌اي را شاهد نبوديم اعلام كرد: تنها در بروجرد يك كودك ۵ ساله آسيب ديد كه به صورت سرپايي مداوا شد.

۳۱ حادثه ناشي از شادي در لرستان طي يك ماه اخير
رييس سازمان اورژانس لرستان در پاسخ به اين پرسش خبرنگار «زرك» كه بر چه اساسي برخي از رسانه‌هاي استان شمار افراد حادثه ديده چهارشنبه سوري امسال را ۳۱ نفر عنوان كرده‌اند گفت: بر اساس پروتكل سازمان، حوادث ناشي از شادي را كه از ابتداي اسفند هر سال تا ۱۴ فروردين سال آينده اتفاق مي‌افتد، حوادث چهارشنبه سوري قلمداد مي‌شود.
شيخي افزود: بر اساس آن طي اسفند سال جاري ۳۱ حادثه ناشي از شادي در استان اتفاق افتاده كه يك مورد آن مختص به جشن چهارشنبه آخر سال بوده  كه در مقايسه با سالهاي گذشته كاهش چشمگيري داشته است.

 

 

برچسب‌ها: 
سازمان اورژانس لرستان - دكتر شيخي - چهارشنبه سوري

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم