پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا

کد خبر: 
۱۱۰۹
عبدالهي خبر داد؛

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی لرستان از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت دیده از بحران کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ اسد عبدالهی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها بیان کرد: در این جلسه خسارات تحریم‌ها، سیل سال گذشته و بیماری کرونا به برخی واحدهای اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهای اقتصادی استان به سه دسته رونق یافته و احیا شده، تعطیل و آسیب دیده از بحران‌های اخیر تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: برخی از واحدهای اقتصادی لرستان به کشورهای همسایه صادرات داشتند که متاثر از بیماری دچار خسارت‌هایی شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی لرستان با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعت مرغداری استان بر اثر شیوع بیماری کرونا دچار خسارت شدند، ادامه داد: این واحدها از طریق تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند و مهلت بازپرداخت تسهیلات گذشته به ۶ ماه تمدید می‌شود.

عبدالهی گفت: همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که مالیات و بیمه در نظر گرفته شده برای این واحدهای دچار خسارت کمتر لحاظ شود و بانک‌های خصوصی موظف به سرمایه گذاری در استان شوند و همچنین اختیارات بیشتری به مدیران عامل بانک‌های استان داده شود.

وی بر ضرورت تفویض اختیاراتی به معاونت اقتصادی استانداری‌ها برای اتخاذ تصمیاتی در خصوص واحدهای تملک شده و غیرفعال تاکید کرد./

محمدرضا گودرزي

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - اسد عبدالهي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم