پایش سلامت کرونایی ۸۳۵ هزار نفر در لرستان / مشارکت کرونایی با کد دستوری #۱۱۲*

کد خبر: 
۶۳۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

پایش سلامت کرونایی ۸۳۵ هزار نفر در لرستان / مشارکت کرونایی با کد دستوری #۱۱۲*

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از پایش سلامت بیش از ۸۳۵ هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا خبر داد و گفت: هموطنان عزیز می‌توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با این ویروس از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، صارم رضایی اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت برای مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان‌های استان برگزار شد که در پایان آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، ۸۳۵ هزار و ۳۹۵ نفر غربالگری شدند.

وی گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد و تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

رضایی گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت در مجموع ۶۶نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، ۳۵نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش‌های ضد عفونی و گندزدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل‌های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما نقش بسیار موثری داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: هموطنان عزیز می‌توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

 

برچسب‌ها: 
جمعيت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم