پارک بانوان در منطقه «گلدشت» خرم‌آباد احداث می‌شود

کد خبر: 
۱۴۸۸
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

پارک بانوان در منطقه «گلدشت» خرم‌آباد احداث می‌شود

ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، گفت: پارک بانوان در منطقه «گلدشت» خرم‌آباد احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، ناهید پرویزپور امروز شنبه در جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون احداث پارک بانوان در منطقه «گلدشت» با مدیر کل حراست استانداری، عضو شورای شهر و شهردار خرم آباد، گفت: منطقه «گلدشت» بیشترین آمار جمعیتی زنان شهر خرم آباد را دارد و احداث پارک بانوان در این منطقه ضرورتی انکار ناپذیر و تبعیض مثبت برای زنان است.

وی تاکید کرد: توجه به عدالت در توزیع امکانات و خدمات رفاهی حق شهروندی زنان است اما در برنامه ریزی های شهری کمتر به آن توجه شده است لذا باید تلاش شود عدالت جنسیتی در توزیع امکانات بر مبنای منطقه گرایی، محله محوری، بافت فرهنگی جمعیت و تنوع نیازمندی‌های جامعه هدف هر منطقه صورت پذیرد تا از تمرکز خدمات در مرکز شهر و مناطق برخوردار جلوگیری شود و نشاط اجتماعی به تمام مناطق تسری یابد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در طراحی و احداث پارک‌های بانوان علاوه بر فضا سازی و تأمین تجهیزات متناسب با گروه‌های سنی، مهم‌ترین موضوع ایجاد احساس امنیت برای زنان است تا آنها بتوانند با آرامش خاطر و بدون دغدغه فکری به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

پرویزپور، افزود: با توجه به اینکه جانمایی محل پارک و نقشه ساخت آن توسط شورای شهر و شهرداری انجام شده است و استاندار لرستان هم بر این موضوع تاکید دارند امیدواریم به زودی شاهد افتتاح پارک بانوان در منطقه «گلدشت» باشیم./

ایمان بیرانوند

 

برچسب‌ها: 
پارک بانوان - خرم آباد - ناهید پرویزپور - استانداری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم