وجود زباله‌گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار پرخطرتر از گذشته است

کد خبر: 
۷۲۳
با شیوع کرونا؛

وجود زباله‌گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار پرخطرتر از گذشته است

وجود زباله‌گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار پرخطرتر از گذشته است

معاون استاندار لرستان با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس، بیان کرد: وجود این افراد با شیوع بیماری کرونا برای جامعه پرخطرتر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار زرک، محمود ثمینی امروز سه شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس کمیته امنیتی اجتماعی ضمن تشکر از همکاری اقدام خوب بازاریان و دیگر اماکن به منظور مقابله با ویروس کرونا که مبادرت به تعطیلی مراکز خود کردند، اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اصنافی که فعالیت آنها خیلی ضروری نیست تا پایان هفته باید به تعطیلی خود ادامه دهند.

 وی ادامه داد: برخی از صنوف که مورد نیاز مردم هستند از طرف سازمان صمت دسته بندی و طبق برنامه اتاق اصناف نوبت‌دهی می‌شوند تا مایحتاج مردم برطرف شود.

اجرای طرح‌های ستاد مدیریت کرونا با همکاری مردم امکان‌پذیر است

جانشین رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس، بیان کرد: وجود این افراد با شیوع بیماری کرونا برای جامعه پرخطرتر از گذشته است؛ از این‌رو با توجه به تدبیر ستاد ملی و استانی بیماری کرونا، بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی و نظارت بهداشت و درمان به منظور مصون‌سازی جامعه و پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این افراد اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: به طور قطع اجرای طرح‌ها و اقدامات ستاد به منظور ریشه کنی این ویروس در سایه همکاری و کمک مردم امکان‌پذیر است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان هفته آینده با آغاز فعالیت بخش عمده‌ای از صنوف و جامعه، به تمامی مراکز ابلاغ خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - محمود ثمینی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم