واحدهای متخلف کرونایی لرستان پلمب می‌شوند

کد خبر: 
۴۳۴
قاسمی:

واحدهای متخلف کرونایی لرستان پلمب می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پلمب واحدهای متخلف که موارد بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکنند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، سید امین قاسمی که در نشست اعضای کمیته نظارت بر اماکن عمومی لرستان سخن می‌گفت با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۰ تیم گشت مشترک کمیته نظارت بر اماکن گردشگری، زیارتی، سیاحتی و ورزشی و اماکن تجمعی در سطح استان فعال هستند، افزود: این تیم‌ها صبح و بعدازظهر از اماکن عمومی به صورت مستمر بازدید می‌کنند.
وی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا، سلامت مردم در اولویت قرار دارد به همین منظور و مطابق هماهنگی با دادستان مرکز لرستان هر واحدی که موارد بهداشتی را رعایت نکند بلافاصله با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلمب خواهد شد.
رییس کمیته نظارت بر اماکن گردشگری، زیارتی، سیاحتی و ورزشی و اماکن تجمعی لرستان در ادامه اعلام کرد: به منظور کنترل شیوع کرونا، همه تاسیسات گردشگری لرستان و همچنین با دستور وزیر میراث فرهنگی همه اماکن تاریخی، فرهنگی تا اطلاع بعدی تعطیل می‌باشد.
در این نشست همچنین در خصوص نظارت بیشتر بر نانوایی‌ها، قصابی‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی تاکید شد.

 

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل میراث فرهنگی لرستان - سید امین قاسمی - شیوع کرونا - تعطیلی اماکن فرهنگی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم