هیچ یک از زندانیان زندان‌های لرستان به کرونا مبتلا نشده‌اند

کد خبر: 
۶۰۸
عبدالمجید کشوری :

هیچ یک از زندانیان زندان‌های لرستان به کرونا مبتلا نشده‌اند

مدیرکل زندان‌های لرستان با تأکید بر بالا بودن ضریب ایمنی بهداشتی و درمانی در زندان‌های استان تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از زندانیان زندان‌های استان به کرونا مبتلا نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار زرک، عبدالمجید کشوری در سومین بازدید از زندان الیگودرز در سال جدید؛ ضمن گفتگو اختصاصی با زندانیان بر لزوم تبعیت از قوانین و مقررات زندان از سوی زندانیان تأکید کرده و از بالا بودن ضریب ایمنی بهداشتی و درمانی زندان‌های استان خبر داد.

وی خطاب به زندانیان اظهار داشت: همه کارکنان و مسئولان زندان‌ها و همچنین مراجع قضایی با تمام توان به ارائه خدمت در چارچوب قوانین و مقررات مشغول بوده‌اند و حتی در روزهایی که برخی مراکز و سازمان‌های کشور در تعطیلی بسر می‌برند، مجموعه زندان‌ها و دستگاه قضا در حال ارائه خدمت هستند.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه مطالعات ما در خصوص زندانیان استان از رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده خبر می‌دهد خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌های اجتماعی و خدماتی، به طور طبیعی امکان حصول رضایتمندی صددرصدی برای جامعه هدف وجود ندارد لذا قضاوت در مورد عملکرد آن را می‌بایست بصورت معدلی از اقدامات در نظر گرفت و طبیعی است رضایتمندی گروهی به دلایل مختلف نیز حاصل نخواهد شد.

کشوری اضافه کرد: با تدابیری که در روزهای اول ورود کرونا به کشور در نظر گرفته شد خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از کووید ۱۹ در زندان‌های استان گزارش نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همانگونه که به دفعات، ریاست معزز قوه قضائیه و ریاست محترم سازمان زندان‌ها بیان داشته‌اند به زندانیان و خانواده‌های آنها این اطمینان داده می‌شود در نظام قضایی و زندانبانی اسلامی کشور همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم بکارگرفته می‌شود.

امین یادگاری / زرک

 

برچسب‌ها: 
اداره کل زندانهای لرستان - عبدالمجید کشوری - ویروس کرونا - زندان الیگودرز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم