مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور در لرستان

کد خبر: 
۳۰۹۶
با حضور ۲۶ تیم از ۱۶ استان برگزار شد؛

مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور در لرستان

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بانوان در لرستان

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور، در دو رده نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی هیأت دوومیدانی لرستان، امروز جمعه مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بانوان در دو رده نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم آباد برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۲۶ تیم از ۱۶ استان و ۱۵۰ ورزشکار، در رده نوجوانان به مسافت ۴ کیلومتر و در رده جوانان به مسافت ۶ کیلومتر در منطقه زیبای «ده پیر» شهر خرم آباد برگزار شد.

رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان با قهرمانی «کوثر قاسمی» در انفرادی و استان چهار محال و بختیاری در بخش تیمی به پایان رسید.

در این رقابت ۴۰ دونده از استان‌های سراسر کشور در مسیر مورد نظر (۴ کیلومتر) با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در نهایت در بخش انفرادی «کوثر قاسمی» از کرمانشاه و «ستایش امینی» از خراسان رضوی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و «رزیتا بخشی» از چهارمحال و بختیاری مدال برنز گرفت.

در بخش تیمی نیز تیم چهارمحال و بختیاری بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت دو صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور «حدیثه رئوف» به مدال طلا دست یافت و خراسان رضوی در بخش تیمی قهرمان شد.

در این رقابت‌ها ۴۰ دونده از استان‌های سراسر کشور در مسیر مورد نظر (۶ کیلومتر) با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در نهایت در بخش انفرادی «حدیثه رئوف» از خراسان رضوی و «فاطمه چناری» از همدان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و «نیلوفر رضایی» از اصفهان مدال برنز گرفت.

در بخش تیمی نیز، تیم خراسان رضوی بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های اصفهان و همدان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان گفت‌‌وگو با حدیثه رئوف دونده اهل استان خراسان رضوی نفر اول رقابت دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان را ببینید./

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - دو صحرانوردی - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم