مرگ دلخراش ۶ نفر در دو دستگاه پرايد مچاله شده

کد خبر: 
۷۴۵
در محور بروجرد ـ اراك اتفاق افتاد؛

مرگ دلخراش ۶ نفر در دو دستگاه پرايد مچاله شده

مرگ دلخراش 6 نفر در دو دستگاه پرايد مچاله شده

مديرعامل جمعيت هلال احمر لرستان از كشته شدن ۶ نفر از سرنشينان دو دستگاه خودرو پرايد در محور بروجرد ـ اراك بر اثر تصادف خبر داد.

صارم رضايي با اعلام اين خبر به خبرنگار زرك گفت: بامداد پنجشنبه ۲۱ فروردين‌ماه ۹۹ در كيلومتر ۳۰  محور بروجرد ـ اراك بر اثر  برخورد يك‌دستگاه خودروی پراید با كاميون ولوو و همچنین برخورد يك خودرو پراید ديگر با كاميون NL در كيلومتر ۳۵ این محور، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

وی گفت: پس از اعلام تصادف بین خودروی پراید و كاميون ولوو توسط مركز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان سریعا به محل حادثه اعزام شدند كه يك نفر كشته حادثه را با استفاده از ست نجات رهاسازی نموده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: درحین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد كه در كيلومتر ۳۵ محور بروجرد ـ اراك نیز حادثه دیگری رخ داده است كه عوامل امدادی سریعاً به محل آن تصادف اعزام شدند.

رضایی گفت؛ این حادثه كه بین خودروهای پراید و كاميون  NL رخ داده بود، متاسفانه ۵ نفر سرنشین خودور پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعاً شروع به عملیات رهاسازی كرده و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مركزي تحویل دادند.

وي در پایان خاطر نشان كرد: از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم در صورت امكان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حواث تلخ نباشیم.

ميلاد فاضلي / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
اخبار حوادث - حوادث لرستان - تصادف - پرايد - بروجرد - اراك - جمعيت هلال احمر لرستان - صارم رضایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم