مرکز تشخیص کرونا در سلسله راه‌اندازی می‌شود

کد خبر: 
۴۳۱
خبر خوش کرونایی؛

مرکز تشخیص کرونا در سلسله راه‌اندازی می‌شود

فرماندار سلسله گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و جداسازی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نخستین مرکز تشخیص کرونا در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرنگار زرک، شریف خسروی روز شنبه در جلسه با پزشکان شهرستان و رییس شبکه بهداشت و درمان گفت: برخی مردم برای معالجه بیماران معمولی به بیمارستان شهرستان گلایه دارند چرا که با توجه به بستری بودن بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا احتمال آلودگی وجود دارد بنابراین برای سلامت و رفاه حال مردم به زودی مرکز تشخیص کرونا در سلسله راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: مطب‌های سطح شهر و درمانگاه‌های خصوصی باید در این شرایط به لحاظ اخلاقی و تعهدی که دارند پای کار باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

خدمات شبانه‌روزی درمانگاه شهید حسنوند به بیماران عادی الشتر
فرماندار سلسله با اشاره به مشکلاتی که درخصوص ۲۴ ساعته کردن درمانگاه سپاه وجود داشت، افزود: هم اکنون برای حفظ سلامت شهروندان درمانگاه شهید حسنوند به طور شبانه روز به بیماران معمولی خدمات ارائه می‌دهد.
خسروی تصریح کرد: اگر چه در حال حاضر داروخانه‌های سطح شهر از نظر داشتن الکل و مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارند؛ اما با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار اشتهارد، داروخانه‌ها اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را به فرمانداری اطلاع دهند تا به میزان مورد نیاز خریداری و در اختیار آنها  قرار گیرد.

ملایم شدن شیب منحنی کرونای سلسله
وی به ملایم شدن شیب منحنی کرونای سلسله اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم تاکنون همراهی خوبی داشته‌اند، اگر به همین روند قرنطینه خانگی ادامه و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی بیماری کنترل و زنجیره انتقال آن قطع شود.

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری سلسله - شریف خسروی - مرکز تشخیص کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم