لزوم کنترل تردد در ورودی‌های لرستان

کد خبر: 
۳۸۳
استاندار لرستان:

لزوم کنترل تردد در ورودی‌های لرستان

استاندار لرستان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تردد در ورودی‌های استان باید کنترل شود.
به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: ظرفیت بهداشت و درمان استان به صورت مستقیم با ویروس کرونا درگیر است و دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان پای کار ایستاده است که سایر دستگاه‌های اجرایی باید به هر طریقی که می‌توانند با آن‌ها همکاری کنند.
استاندار لرستان تصریح کرد: در بحث اطلاع‌رسانی به مردم و توزیع اقلام بهداشتی شاهد حضور تشکل‌های مردم نهاد و خیرین در این ایام بودیم که در نوع خود امری خداپسندانه و قابل تقدیر  است.
خادمی در ادامه با اشاره به اینکه ترددهای ورودی به استان باید کنترل شود افزود: امکانات مورد نیاز برای گروه‌های کنترل توسط دانشگاه علوم‌پزشکی تأمین شود و افرادی که در این تیم‌ها حضور دارند را هلال احمر استان به کار گمارد.
وی همچنین افزود: تیم‌های مستقر در ورودی‌های استان در صورت برخورد با موارد مشکوک یا مبتلا، در فضاهایی که فرمانداری‌ها در نظر می‌گیرند این افراد را اسکان داده و جهت درمان و انجام آزمایشات معرفی کنند.
استاندار لرستان با اشاره به نیاز توقف برخی فعالیت‌ها تصریح کرد: حرکت قطارهای محلی، حضور در اماکن تفریحی ـ گردشگری، زیارتگاه‌ها و برخی فعالیت‌ها که سبب تجمع و ازدحام جمعیت می‌شوند، با توجه به ریسک پذیری بالای آن‌ها متوقف یا تعطیل شوند.
خادمی در پایان افزود: نیروی کار برخی از ادارات شهرستان‌ها از نقاط دیگری به محل کار خود رفت و آمد می‌کنند که به منظور کاهش خطر شیوع  ویروس، مدیران این دستگاه ها بر اساس بخشنامه ها مانع از حضور این افراد و سایر کارکنانی که دارای مشکل هستند در ادارات شوند.

محمدرضا گودرزی/ زرک

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - ورودی های لرستان - کنترل - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم