فرماندار سلسله خواستار شناسایی انتشار دهندگان کلیپ‌ جهت‌دار شد

کد خبر: 
۴۳۲
در پی انتشار تقطیع مغرضانه سخنان خسروی؛

فرماندار سلسله خواستار شناسایی انتشار دهندگان کلیپ‌ جهت‌دار شد

فرماندار سلسله در پی انتشار تقطیع مغرضانه سخنانش در فضای مجازی در خصوص کمبود البسه و لوازم مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان الشتر از اطلاعات سپاه این شهرستان، شناسایی افراد و برخورد لازم با آنها را خواستار شد.
به گزارش خبرنگار زرک، شریف خسروی که در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا سخن می‌گفت، با بیان اینکه امروز آخرین روز کاری بازار الشتر بوده افزود: بازار شهرستان بجز فروشندگان موادغذایی،  بهداشتی و نانوایی‌ها در راستای مبارزه با کرونا از فردا تا اطلاع بعدی تعطیل است.
وی اظهار داشت: به منظور غلبه بر کرونا، مهمترین موضوع، خودمراقبتی است، مردم باید در منازل خود بمانند تا هرچه سریع‌تر زنجیره انتقال قطع و بیماری کنترل شود.

سلامت مردم قابل اغماض نیست
فرماندار سلسله به حضور لشکر ۸۴ پیاده لرستان برای کمک به سمپاشی و ضدعفونی شهرستان عنوان کرد: این سمپاشی‌ها و ضدعفونی‌ها زمانی مفید خواهد بود که همکاری مردم را هم در کنار خود داشته باشیم.
خسروی با اشاره به تعطیلی ۹۰ درصدی بازار شهرستان سلسله و قدردانی از همراهی خوب مردم در عمل به توصیه‌های مسوولان شهرستان افزود: باید گشت مشترک اماکن، شبکه بهداشت و صنعت و معدن با حضور خود نظارت مستقیمی بر تعطیلی تمامی بازار داشته باشند.
وی افزود: همچنین روزانه واحدهای خبازی شهرستان به لحاظ رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا باید پایش و در صورت مشاهده عدم رعایت این نکات، پلمپ شوند چرا که سلامت مردم قابل اغماض نیست.

در جبهه‌ای که به آن نصرت می‌دهد، خودنمایی نیست
فرماندار سلسله با اشاره به انتشار برخی کلیپ‌های جهت‌دار در فضای مجازی درخصوص کمبود البسه و لوازم موردنیاز کادر درمانی بیمارستان الشتر، گفت: جبهه‌ای که خداوند به آن نصرت می‌دهد، در آن خودنمایی نیست، اینگونه افراد اگر دنبال کار خداپسندانه هستند لازم نیست که تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کنند و لذا انتظار می‌رود که اطلاعات سپاه شهرستان این افراد را شناسایی و برخوردهای لازم را صورت دهد.
اجازه باز شدن فضا به ریاکاران نمی‌دهیم
خسروی ادامه داد: هر آنچه نیاز پرسنل شبکه بهداشت و درمان باشد، دانشگاه علوم پزشکی برای شهرستان فراهم می‌کند، نباید اجازه دهیم برخی افراد برای رسیدن به اغراض شخصی با روان مردم به خصوص در این شرایط بازی کنند، به طور قطع ما دست همه خیرینی را می‌بوسیم که در این راه به ما کمک نمایند اما اجازه باز شدن فضا به ریاکاران نمی‌دهیم.
در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه تنها بیمارستان سلسله در حال پذیرش بیماران کرونایی است، درمانگاه شهید حسنوند با همکاری شبکه بهداشت و درمان تا اطلاع بعد به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمات ارایه دهد.

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری سلسله - شریف خسروی - کلیپ جهت دار - اطلاعات سپاه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم