غربالگری ۶۳۵ هزار و ۶۴۵ نفر در لرستان

کد خبر: 
۵۹۹
رضایی خبر داد:

غربالگری ۶۳۵ هزار و ۶۴۵ نفر در لرستان

صارم رضایی مدیرعامل هلال احمر لرستان

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: غربالگری و تب سنجی۶۳۵ هزار و ۶۴۵ نفر دهه نخست فروردین ماه جاری در مبادی ورودی استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار زرک، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر لرستان با برپایی پست‌های بازرسی سلامت در ۳۲ نقطه استان در حال خدمت رسانی غربالگری سلامت می‌باشد.

وی افزود: هدف از برپایی پست‌های سلامت کمک به ارتقای سلامت و حفظ ایمنی اقشار مختلف مردم پایش و غربالگری مسافرین در مبادی ورودی خروجی‌های شهر ها، شناسایی افراد مشکوک به بیماری و ارجاع به نظام سلامت، قطع کردن زنجیره انسانی انتقال ویروس کووید ۱۹ از افراد ناقل به افراد سالم و همچنین ارائه آموزش‌های عمومی و همگانی در خصوص ویروس کرونا است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تعداد نیروهای بکار برده تا به حال متشکل از کارکنان و اعضا شامل ۲هزار و ۲۶۴ نفر به روز در پست‌های بازرسی سلامت می‌باشند.

رضایی در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان با تمام پتانسیل خود مشغول انجام خدمت به هم استانی‌هایمان است ابراز امیدواری کرد: با شکست این ویروس شاهد بازگشت آرامش به خانه‌هایمان باشیم.
میلاد فاضلی / زرک

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - ویروس کرونا - غربالگری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم