ضرورت ایجاد مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرست در ازنا و دورود

کد خبر: 
۱۲۸۵
منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس:

ضرورت ایجاد مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرست در ازنا و دورود

حسین گودرزی منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند مراکزی برای نگهداری افراد در معرض آسیب در دو شهرستان ازنا و دورود هستیم، عنوان کرد: نیاز است دو مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در این دو شهرستان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حسین گودرزی امروز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان بهزیستی لرستان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: نوع کارهایی که بهزیستی انجام می‌دهد زمین افتاده، پایه‌ای و اساسی است.

وی با بیان اینکه اساس حیات هر کشور رفع این مداخلات و مشکلات است، ادامه داد: علاقمندم در کمیسیون اجتماعی فعالیت داشته باشم چون به سازمان‌های حمایتی مربوط می‌شود.

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در ایران تک بوده و از این جهت نیازمند یک بدنه مطالعاتی و کارشناسی است و سازمان‌های درگیر موضوع خیلی می‌توانند به نمایندگان کمک کنند.

گودرزی افزود: تلاشمان این است که با بدنه اجرایی و مدیران سازمان‌های مختلف مثل کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی و... ارتباط داشته و از نقطه نظرات آنان بهره‌مند شویم.

وی گفت: گاهی یک عبارتی در یک ماده واحده می‌تواند تاثیرگذار باشد به خصوص در بحث آسیب‌های اجتماعی، اقشار مشکل‌دار(بی سرپرست و بدسرپرست) که عامل بسیاری از مشکلات اجتماعی است.

بهزیستی شهرستان‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه‌ هستند

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از فقیرترین ادارات بهزیستی هستند، بیان کرد: مشکل دیگری که در استان وجود دارد که کلمه بومی را در سطح استان تعریف کردند.

گودرزی عنوان کرد: بهزیستی شهرستان‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه‌ بوده و نیاز است مدیر کل بهزیستی استان از شهرستان ازنا و دورود بازدید کند.

وی با بیان اینکه نیازمند مراکزی برای نگهداری افراد در معرض آسیب در دو شهرستان ازنا و دورود هستیم، عنوان کرد: نیاز است دو مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در این دو شهرستان ایجاد کنیم.

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جامعه اسلامی نمی‌توانیم به اقشار آسیب‌پذیر بی‌توجه باشیم و نیاز است از ظرفیت خیرین در راستای ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر استفاده کرد.

گودرزی با اشاره به اینکه در لرستان مزیت‌های فراوانی برای یشرفت داریم، خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های استان این است که با این همه قابلیت متاسفانه جزو استان‌های آخر کشور است.

وی با بیان اینکه این مساله‌ای است که باید در استان به دنبال ریشه‌یابی باشیم، یادآور شد: سمن‌ها و کارگروه‌هایی از خیرین سلامت و ... تشکیل شده و باید از ظرفیت آنان برای ایجاد مراکز نگهداری و شبانه‌روزی در استان استفاده کنیم./

الهام انوری

 

 

برچسب‌ها: 
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس - حسین گودرزی - اداره کل بهزیستی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم