صدا و سیما و گاف‌هایی که تمامی ندارد!

کد خبر: 
۱۱۹۴

صدا و سیما و گاف‌هایی که تمامی ندارد!

صدا و سیما و گاف‌هایی که تمامی ندارد!

در پی انتشار خبر بازداشت علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان روابط عمومی این ارگان تاکنون هیچ‌گونه موضعی در این باره نداشته است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان که از قضا مسئول دفتر مدیرکل نیز هست صبح امروز عکسی از یکی از جلسات مدیرکل با همکاران خود بدون هیچ توضیحی منتشر کرده تا بلکه خبر بازداشت شیروی را تکذیب کرده باشد.

این اقدام غیر حرفه‌ای روابط عمومی نه تنها پاسخگویی به افکار عمومی نیست بلکه به نوعی بی‌اعتنایی به مردم و رسانه‌ها نیز قلمداد می‌شود.

رحمتی در پاره‌ای توضیحات در حد یک جمله آنهم در یک گروه واتساپی انتشار خبر بازداشت علیرضا شیروی از سوی رسانه‌ها را غیر حرفه‌ای عنوان کرده تا بار دیگر از زیر بار مسئولیت پاسخگویی شانه خالی کند.

سئوال اینجاست؛ به فرض این‌که خبر بازداشت مدیرکل صدا و سیما کذب بوده، چرا این روابط عمومی در اولین گام اقدام به صدور تکذیبیه و یا جوابیه نکرده است؟

به هر حال این خبر در کل استان و حتا فراتر از استان هم پخش شده لذا هم‌چنان از روابط عمومی صدا و سیما انتظار می‌رود پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشد.

در ضمن انتشار یک عکس در فضای مجازی نمی‌تواند دلیل محکمی بر بازگشت آقای شیروی به محل کار باشد، چرا که از این قبیل تصاویر در آرشیو صدا و سیما فراوان است و در مواقع ضرور به مانند اتفاق اخیر می‌تواند منتشر شود.

با این حال، قطعا خبر بازداشت مدیرکل صحت دارد؛ اما دلایل بازداشت و بازگشت به کار وی هنوز مبهم است.

در حالی که تاکنون هیچ‌گونه خبری در خصوص بازداشت مدیرکل صدا و سیمای لرستان از جانب دستگاه قضایی استان نیز مخابره نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شیروی با قید ضمانت آزاد شده و صبح امروز در محل کار خود حاضر شده است.

گفتنی‌ست؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان شب گذشته و با دستور دادستان مرکز ایلام به اتهام مسائل مالی، اختلاس و دریافت رشوه روانه بازداشتگاه شده بود.

علیرضا شیروی پیش‌تر به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام فعالیت داشته است./

اكبر بابايي مفرد

 

 

برچسب‌ها: 
عليرضا شيروي - صدا و سيماي مركز لرستان - اكبر بابايي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم