سد «کمندان» تا پایان امسال آبگیری می‌شود

کد خبر: 
۱۴۴۸
سرپرست آب منطقه‌ای لرستان :

سد «کمندان» تا پایان امسال آبگیری می‌شود

داريوش حسن نژاد سرپرست شركت آب منطقه اي لرستان

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سد «کمندان» تا پایان امسال آبگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرك، داریوش حسن نژاد امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های دورود و الیگودرز اظهار داشت: تکمیل سر ریز سد «مروک» با اعتباری بالغ بر ۱۰.۲۰۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شده و قبل از شروع بارندگی‌های سال جاری عملیات تکمیل سر ریز به پایان خواهد رسید و نگرانی مردم و مسئولین استانی در خصوص عملکرد سر ریز این سد برطرف خواهد شد.

وی، بیان داشت: با تخصیص اعتبار به موقع طرح‌های عمرانی در سال جاری شاهد جهش خوبی در اغلب پروژه‌های عمرانی از جمله سدها و شبکه آبیاری خواهیم بود.

هیچ گونه نگرانی در خصوص جذب اعتبار پروژه‌ها نداريم

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان از شروع عملیات اجرایی سد «عالی محمود» الیگودرز خبر داد و گفت: امروز عملیات احداث جاده جایگزین آسفالت واقع در محور سد آغاز و همزمان با احداث این جاده، مهندسی ارزش پروژه سد نیز انجام تا در زمان اجرا، هزینه‌ها و اصول فنی پروژه با دقت ویژه لحاظ شود.

حسن نژاد، اظهار داشت: اکثر پروژه‌های مرتبط با سیل به جز ایستگاه‌های پمپاژ که اعتبار آن به شرکت آب منطقه‌ای اختصاص داده شده تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و شرکت هیچ گونه نگرانی در خصوص جذب اعتبار این پروژه‌ها ندارد.

وی، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری امکان آبگیری سد «کمندان» نیز فراهم خواهد شد و شرکت تلاش خود را در راستای تملک به موقع اراضی و منازل مسکونی روستای «کمندان» به کار خواهد بست تا مانعی برای آبگیری سد و استفاده از بارندگی‌های سال جاری وجود نداشته باشد./

سميرا جوادي

 

برچسب‌ها: 
شركت آب منطقه اي لرستان - داريوش حسن نژاد - سد كمندان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم