سال ۹۸ با سیل، انتخابات و کرونا همراه بود

کد خبر: 
۱۱۷۰
‍ استاندار لرستان:

سال ۹۸ با سیل، انتخابات و کرونا همراه بود

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان گفت: سال۹۸ سال سختی بود که با سیل، انتخابات و کرونا همراه بود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی امروز شنبه که در اولین نشست مشترک معاونین و مدیران ستادی استانداری لرستان در سال‌جاری سخن می‌گفت، اظهار داشت: سال ۹۸ سال سختی بود که با سیل، انتخابات و در پایان با کرونا همراه بود و اقدامات خوب مدیران و فرمانداران در حوزه‌های مختلف را در پی داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه انعکاس امورات و مشکلات به رده‌های بالاتر برعهده استانداری‌ها است که بخشی از آن با ارائه گزارش و بارگذاری اطلاعات در سامانه عملکرد استانداری انجام می‌شود، افزود: در موضوع تقسیمات سیاسی می‌توان طی رایزنی و ارتباط با مرکز چند بخش و حتی شهرستان به استان اضافه کرد که نیازمند کار و مطالعه بیشتر است.

استاندار لرستان بیان داشت: سامانه سامد از راه‌های ارتباطی مردم و مدیران به صورت تلفنی است که می‌توان با استفاده از اینترنت و فضای مجازی آن را ارتقا داد تا حجم بیشتری از مشکلات مردم در این فضا حل شود.

خادمی تصریح کرد: به منظور بالا بردن عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مدیران کل همزمان با وظایف سازمانی، چند کار اساسی مطابق با شاخص‌های تعریف شده معرفی کنند و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود تا پایان سال آنها را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه ارتباط با مدیران کل بسیار مهم است، گفت: مدیران کل ستادی حوزه استانداری در ارتباط خود را با دستگاه‌های اجرایی نقش هماهنگ کننده و راهبری داشته باشند و در امورات با حمایت، نظارت و هماهنگی از مدیران کل پشتیبانی کنند.

خادمی در پایان خاطر نشان کرد: بسیار مهم است که مدیران در زمینه اجرای وظایف محوله و اقدامات انجام شده پاسخگو باشند و با هماهنگی و نظارت در جهت رفع مشکلات بکوشند./

پایان پیام

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم