رجوع به کارشناس و متخصص امری بدیهی است

کد خبر: 
۱۵۸۹
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رجوع به کارشناس و متخصص امری بدیهی است

نماينده ولي فقيه در لرستان سيد احمدرضا شاهرخي

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اهمیت ارجاع به کارشناس و متخصص گفت: هر چه جامعه جلوتر برود با توجه به شکل‌گیری مهارت‌های گوناگون، اهمیت تخصصی شدن امور بیشتر شده و رجوع به کارشناس و متخصص امری بدیهی است.

به گزارش خبرنگار زرك؛ حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در ديدار با اعضاي هيات مديره كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان اظهار داشت: ائمه‌ی اطهار هم با اینکه از علم لدنی برخوردار بوده‌اند، در امور مختلف از ارجاع به کارشناس غافل نبوده‌اند و این موضوع نشان‌دهنده‌ی اهمیت بحث کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه هر تخصص شامل تخصص‌های ریزتر و جزیی‌تری شده و مثلا در حوزه‌ی پزشکی قرنیه خودش یکی از تخصص‌های زیرمجموعه‌ی چشم‌پزشکی است بیان داشت: جامعه‌ای موفق می‌شود که از نظر و مشورت کارشناسانش کمال بهره را ببرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه بحث مرجع تقلید هم رجوع به متخصص و کارشناس است به چالش‌های حوزه‌ی کارشناسی پرداخت و تصریح کرد: بعضا در سال‌های گذشته بعضا در زمینه‌ی کارشناسی دقیق و اجرای درست آن مشکلاتی وجود داشته که باید برای برطرف نمودن آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه اگر مسئولان مختلف در زمان خودشان به وظیفه‌شان عمل می‌کردند بسیاری از مشکلات امروز اساسا وجود نداشت،  خاطرنشان ساخت: کارخانه‌های تعطیل لرستان امروز سوهان روح مردم این استان هستند و باید برای احیاء آن‌ها راه‌حلی پیدا کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی اظهار داشت: در همین زمینه در جلساتی که داشته‌ایم از ستاد فرمان حضرت امام(ره) خواسته‌ایم به مشکلات اقتصادی استان ورود پیدا کند و در همین زمینه با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به دنبال شناسایی واحدهایی هستیم که قابلیت احیاء دارند.

وي با بیان اینکه اگر بتوانیم امکانات موجود را به خوبی به کار بگیریم مصداق مدیریت جهادی است، گفت: امیدواریم بتوانیم گرهی از گره‌های کور استان باز کنیم./

برچسب‌ها: 
كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان - نماينده ولي فقيه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم