راه‌اندازی آزمايشي مركز جديد ۲۰۲۰ مخابرات لرستان

کد خبر: 
۱۴۵۴
مدير مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

راه‌اندازی آزمايشي مركز جديد ۲۰۲۰ مخابرات لرستان

راه‌اندازی آزمايشي مركز جديد 2020 مخابرات لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از راه‌اندازی مرکز جدید ۲۰۲۰ این شرکت به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی امروز شنبه در جمع رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت‌کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است.

قاسمی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه تجاری مخابرات منطقه لرستان گفت: از پاسخگویان عزیز مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم در محل جدید؛ با نگرشی نو و با انگیزه ای دو چندان پاسخگوی مردم شریف و نجیب استان‌های لرستان و کهکیلویه و بویراحمد باشند.

پاسخگویی مرکز ۲۰۲۰ مخابرات لرستان به ۲۳۹هزار تماس

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه لرستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون به تعداد ۲۹۳ هزار تماس و به صورت میانگین روزی ۳۸۵۰ تماس پاسخ داده‌اند.

قاسمی، زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ده ثانیه تا سه دقیقه اعلام و ذکرکرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نبود مشکلات سخت افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان‌بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان، یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۷۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است./

 

 

برچسب‌ها: 
شركت مخابرات لرستان - سيد محمد قاسمي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم