در مستندسازی حضور حماسی لرستانی‌ها در جبهه قصور شده است

کد خبر: 
۱۲۴۱
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

در مستندسازی حضور حماسی لرستانی‌ها در جبهه قصور شده است

محمود ثميني معاون استاندار لرستان

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به نقش پررنگ مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در ارائه گزارش و مستند سازی حضور حماسی مردم لرستان و در زمان خودش قصور شده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمود ثمینی عصر پنج‌شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان، با تبیین ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: لازم است دفاع مقدس به عنوان یک سند و افتخار برای نسل کنونی و آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی، به نقش پررنگ مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: این مردم سلحشور، قهرمان‌پرور و پیروان اهل بیت در تمامی صحنه‌ها و بخصوص در بوجود آوردن انقلاب اسلامی و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس، شجاع‌ترین فرماندهان و سلحشورترین رزمندگان را به صورت داوطلب به میدان جنگ فرستاده‌اند.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: اگر چه در ارائه گزارش و مستند سازی حضور حماسی مردم لرستان و در زمان خودش قصور شده،اما امیدواریم با همت مضاعف، جبران مافات شده و ارتقای جایگاه استان و توجهات ملی را جلب کنیم.

ثمینی، مهمترین اصل در طول تاریخ ایران را انسجام و وحدت مردم و رهبری حکیمانه امام راحل و استمرار آن توسط ولی فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست و گفت: همراهی و همدلی بی‌نظیر مردم با دولت قابل تقدیر است.

وی، با اشاره به تاریخچه جنگ به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) با تاسیس بسیج مستضعفین و نیروهای مردمی زمینه مشارکت و پشتیبانی مردم را به بهترین نحو در کنار ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل فراهم ساخت.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امروز به برکت آن ایثارگری‌ها موجبات تقویت نظام و استمرار آن فراهم شده و ما در مناصبی برای خدمتگزاری مردم انتخاب شده‌ایم.

ثمینی یادآور شد: لازم است دفاع مقدس به عنوان یک سند و یک افتخار برای نسل کنونی و آینده مورد استفاده قرار گیرد و به این منظور لازم است فراتر از مسائل اداری به آن نگاه کنیم و استفاده از همه امکانات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

وی افزود: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به تمام مردم شریف ایران است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد با همت مضاعف و حرکت جهادی در این زمینه اهتمام لازم را به کار گرفته تا برنامه‌های چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس به طور ویژه‌ای برگزار شود./

پایان پیام

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - محمود ثمینی - شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم