در دست اجرا بودن ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی در لرستان

کد خبر: 
۱۹۹۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

در دست اجرا بودن ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی در لرستان

رضا خالقي مديركل راه و شهرسازي لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از در دست اجرا بودن ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ رضا خالقی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این پروژه‌ها شامل هفت پروژه در خرم‌آباد، چهار پروژه در بروجرد، چهار پروژه در دورود، یک پروژه در کوهدشت و چهار پروژه در الیگودرز هستند.

وی، میانگین پیشرفت فیزیکی همه این پروژه‌ها را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: همچنین در سال گذشته پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود افتتاح شد که شامل تکمیل کانال دره غریب، احداث سالن ورزشی و بهسازی شبکه فاضلاب محله دره غریب بروجرد، احداث مرکز توسعه محله گل‌سفید به همراه دیوار حائل آن در خرم‌آباد و نیز احداث مرکز توسعه محله ناصرالدین در دورود بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در مجموع ۶.۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود هزینه شده است.

خالقی اظهار داشت: در سال‌جاری نیز دو پروژه کف‌سازی خیابان‌های آیت‌الله طالقانی الیگودرز و  فردوسی خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همچنین در سال۹۷، ۱۸۲۰ تن قیر به شهرستان‌های لرستان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی تخصیص داده شده است، بیان داشت: از این میزان قیر رایگان که در دو مرحله بین شهرداری‌ها توزیع شده سهم خرم‌آباد ۵۰۰ تن، دورود ۳۸۰ تن، بروجرد ۳۰۰ تن و الیگودرز ۲۴۰ تن بوده است که بخشی از این قیرها را شهرداری‌های شهرهای مذکور مصرف و مابقی را در دست اجرا دارند.

امير شاهيوند/

 

 

برچسب‌ها: 
رضا خالقي - اداره كل راه و شهرسازي لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم