داستان نویسان لرستانی با «دل» آمدند

کد خبر: 
۳۹۱

داستان نویسان لرستانی با «دل» آمدند

کرم‌رضا تاج‌مهر، داستان‌نویس، منتقد و طنزپرداز لرستانی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از تشکیل گروه تلگرامی داستان نویسان لرستانی با نام «دل» خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، کرم‌رضا تاج‌مهر با اعلام این خبر نوشت: «گروه تلگرامی «دل» (داستان نویسان لرستانی) با هدف ایجاد همدلی میان همه‌ی داستان نویسان لرستانی راه‌اندازی شده تا علاوه بر پی بردن به ظرفیتی که در این رابطه وجود دارد، فارغ از هرگونه بغض و کینه و شخص‌نگری به دنبال دستیابی به اهداف گروهی و صنفی‌مان باشیم. کمترین دستاورد این گروه، علاوه بر تمرین برای نزدیکی و انسجام گروهی، با خبر شدن از احوال دوستان و البته اطلاع‌رسانی اخبار مرتبط با حیطه‌ی مشترک مورد علاقه‌مان می‌باشد. گروه متعلق به شخص خاصی نیست و جدا از آنچه اشاره کردیم هدف دیگری را دنبال نمی‌کند، همدلی و همراهی همه‌ی عزیزان می‌تواند منجر به تحقق اهداف گروه گردد و صد البته نفع آن به همه خواهد رسید.»
گفتنی است کرم‌رضا تاج‌مهر که متولد ٢١ اردیبهشت سال ۵۶ است، از داستان‌نویسان و طنزپردازان شناخته شده مطبوعات استان می‌باشد.
تاج‌مهر در دوره‌ی چهاردهم جایزه مهرگان ادب موفق شد با مجموعه داستان «سمفونی قورباغه‌ها» جایزه بهترین داستان کوتاه را کسب کند. مجموعه «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» او نیز در دوره‌ی شانزدهم جایزه‌ی مهرگان ادب به عنوان اولین اثر شایسته تحسین شد.
از دیگر آثار منتشر شده تاج‌مهر می‌توان به کارگاه ایده‌پردازی داستان و ریشه‌های غریبه اشاره کرد.
علامندان برای عضویت در گروه دل کلیک کنند.

 

برچسب‌ها: 
کرم رضا تاج مهر - کارگاه داستان نویسی خرم آباد - سمفونی قورباغه ها - غریبه ای زیر درخت نارنج - کارگاه ایده پردازی داستان - مهرگان ادب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم