جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدای لرستان

کد خبر: 
۱۱۲۴
استاندار لرستان خواستار شد:

جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدای لرستان

استاندار لرستان خواستار جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدای استان شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی که در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان که با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد با اشاره به مقام والای شهدای گرانقدر لرستان به استفاده از تجارب ارزشمندی که در این زمینه وجود داردتاکید کرد و گفت: می‌توان با استفاده از تجارب موجود فراتر از گذشته عمل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و اخلاص بیشتر اعضای کمیته‌های اجرایی در فرصت باقی مانده بتوانیم با توجه به منابع ضعیف، کمبودهای مالی را پوشش دهیم و کار خوبی در شان شهیدان والا مقام ارائه دهیم .

استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: می‌توانیم هم با انجام کارهای فیزیکی و هم ارائه کارهای فرهنگی و تولید محتوا و نمادهای دفاع مقدس به حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کمک کنیم.

خادمی با اعلام آمادگی کامل استانداری در این زمینه مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و گفت: شهدا نیازی به ما ندارند اما مردم همواره با توسل قلبی از فیض وجودی شهیدان استفاده لازم را می‌برند./

پايان پيام

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم