جزییات برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان

کد خبر: 
۲۲۵۰
مسئول بسیج رسانه استان مطرح کرد؛

جزییات برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان

جزییات برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان

مسئول بسیج رسانه لرستان از جزییات برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سخن گفت.

به گزارش خبرنگار زرک؛ رضا مریدی‌اصل صبح امروز که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان اینکه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان نیز همچون سال‌های گذشته در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، امسال دو بخش کرونا و سوژه آزاد نیز به سایر محورهای این جشنواره اضافه شده است.

وی در خصوص شرایط پذیرش آثار نیز گفت: آثار تولیدی شرکت کنندگان می‌بایست در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مسئول بسیج رسانه لرستان ادامه داد: ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد، بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال گردد.

مریدی اصل با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: هر گونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال کننده اثر است.

وی تصریح کرد: هر نفر می‌تواند در هر قالب و هر محور فقط یک اثر ارسال نماید و امکان تغییر وجود ندارد.

مسئول بسیج رسانه لرستان در خصوص ارسال عکس به جشنواره نیز افزود: در هرموضوع فقط یک عکس به‌صورت اصل (اورجینال) ارسال گردد، به‌عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر بصورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد.

مریدی اصل تأکید کرد: آثار ارسالی که قالب و محور آن مشخص نشده باشند و یا اشتباه ارسال شوند حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در بازه ۳۰ دی ۹۸ الی ۲۵ آذر ۹۹ منتشر شده باشند، گفت: آثار ارسالی نشریات مکتوب باید در قالب  پی‌دی‌اف و کاملا واضح ارسال شوند.

مریدی اصل بیان داشت: شرکت کنندگان در بخش مستند خبری می‌بایست اثر خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه بسیج رسانه ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه گستره جغرافیایی جشنواره، استانی است، افزود: تمامی فعالان رسانه‌ای استان لرستان اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی و دیداری و شنیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند.

مسؤول بسیج رسانه لرستان، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعـی، بصیرت و دشمن‌شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل سالگی دفـاع‌مقدس، دستاوردهای انقلاب‌اسلامی، بسـیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفـی خبرنگاران و اصحاب‌رسانه و سوژه آزاد را از جمله محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد.

مریدی اصل اظهار داشت: آثار بایستی در قالب‌های فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفـوگرافیک و موشـن گرافیک ارسال شود.

وی بیان داشت: علاقه‌منـدان می‌تواننـد آثار مربـوط به بازه زمـانی دی‌ماه ۹۸ تا پایان آذرماه ۹۹ را در پایگاه جشنواره بــه آدرس  www.moojekhabar.ir/abozar.php  بارگذاری نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
جشنواره رسانه ای ابوذر - رضا مریدی اصل - بسیج رسانه لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم