تکمیل ۲۰۰ پروژه زیربنایی لرستان در سال‌ «جهش تولید»

کد خبر: 
۷۲۴
معاون استاندار لرستان خبر داد:

تکمیل ۲۰۰ پروژه زیربنایی لرستان در سال‌ «جهش تولید»

معاون امور عمرانی استانداری لرستان

معاون استاندار لرستان از تکمیل و بهره برداری ۲۰۰ پروژه موثر در حوزه تولید و امور زیربنایی استان در سال «جهش تولید» در صورت تأیید و تأمین اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، گودرز امیری در سخنانی از آغاز فعالیت پروژه‌های عمرانی تا شنبه آینده خبر داد و اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور پروژه‌های عمرانی به منظور رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی تعطیل شد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد این پروژه‌ها حداکثر تا شنبه هفته آینده فعالیت خود را از سر گیری کنند .

وی بیان داشت: مصوبات این ستاد به دستگاه‌های اجرایی جهت اجرا ابلاغ و تیم‌هایی از شورای فنی استان به منظور نظارت بر اجرای این پروژه‌ها از لحاظ کمی، کیفی و پیشرفت فیزیکی تشکیل شده است .

۲۰۱۰ پروژه خرد و بزرگ لرستان در حال اجراست

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۱۰ پروژه خرد و بزرگ استان در حال اجراست تصریح کرد: آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد، راه‌آهن خرم‌آباد، بزرگراه ازنا ـ شازند، خرم‌آباد ـ کوهدشت و خرم‌آباد ـ پلدختر بخشی از این پروژه‌ها هستند که با دو هزار و صد میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از سال ۹۸ دوباره شروع به کار خواهند کرد .

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ۹۹ به سال «جهش تولید»، اعتباری از طریق دولت به استان ابلاغ شد تا پروژه‌هایی را که در جهت تولید نقش موثر دارند اعلام و در سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسند که بر همین اساس طرح‌های موثر حوزه تولید و امور زیربنایی این بخش در قالب ۲۰۰پروژه به سازمان برنامه و بودجه معرفی، که در صورت تأیید و تأمین اعتبار تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید .

امیری در پایان افزود: در بخش حوادث سیل فروردین ۹۸ با پیگیری‌های انجام شده اعتباری بالغ بر چهار هزار و پانصد میلیارد تومان به حوزه‌های مختلف تسهیلات بلاعوض و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اختصاص داده شد که در بخش مردمی مانند ساخت و ساز و تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده و خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی ثبت شده در سامانه به طور کامل تسهیلات پرداخت شد و پروژه‌های زیربنایی استان نیز با نهصد میلیارد تومان اعتبار مصوب که از این مبلغ حدود هفتصد و هشتاد میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده، تا پایان سال مالی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - گودرز امیری - جهش تولید

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم