تولید ۲۰هزار ماسک توسط سازمان‌های مردم‌ نهاد

کد خبر: 
۶۴۹
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

تولید ۲۰هزار ماسک توسط سازمان‌های مردم‌ نهاد

کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تولید ۲۰هزار ماسک توسط سازمان‌های مردم‌نهاد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید علی کریمی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: جامعه جوان ایران قدرتی عظیم است که می‌تواند بازویی توانمند و پشتوانه‌ای تمام نشدنی برای عبور از مشکلات باشد که عملکرد خوب سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های مختلف گواه این مدعاست.

وی ادامه داد: امروز که با معضل جهانی ویروس کرونا مواجه هستیم و این بیماری به سرعت شیوع پیدا کرده، نقش فرهنگی و عملی سازمان‌های مردم نهاد در مهار و کنترل این بیماری قابل توجه و پر رنگ بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، اذعان کرد: بیش از ۲۰ هزار ماسک توسط سازمان‌های مردم نهاد سفیر دانش افلاک شهرستان دورود و رهجویان امید فردا شهرستان سلسله تولید شده است.

کریمی، بیان داشت: کارگاه تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده «آداک» نیز با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر در روز توسط سازمان‌های مردم نهاد شهرستان خرم‌آباد افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات فرهنگی از جمله تهیه و تولید بروشورهای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضدعفونی اماکن عمومی و مناطق محروم از دیگر کارهای انجام گرفته در راستای پیشگیری و در نهایت شکست کامل بیماری کرونا توسط سازمان‌های مردم نهاد استان می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: در نخستین روز کاری سال ۹۹ (پنجم فروردین ماه)، مدیریت و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان مورد ارزیابی تست کرونا قرار گرفتند.
کریمی تصریح کرد: پایش سلامت پرسنل اداره کل ورزش و جوانان لرستان توسط هیات پزشکی ورزشی استان صورت گرفت.

وی بیان کرد: به منظور کاهش ابتلا به کرونا، بیش از نیمی از پرسنل اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان به صورت دورکاری فعالیت‌های اداری خود را انجام می‌دهند.

کریمی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره بازی‌های بومی محلی خانگی، تصریح کرد: به ۲۰ اجرای برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت ورزش و جوانان لرستان مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - سید علی کریمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم