توقف ناوگان حمل و نقل عمومی در مجتمع‌های بین راهی لرستان ممنوع شد

کد خبر: 
۳۷۸
قدمی:

توقف ناوگان حمل و نقل عمومی در مجتمع‌های بین راهی لرستان ممنوع شد

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، توقف ناوگان اتوبوس در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین راهی این استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.
به گزارش خبرنگار زرک، میثم قدمی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع آن، ضمن الزام شرکت‌های حمل و نقل به رعایت محدودیت‌های اعلامی از سوی سایر استان‌های کشور در زمینه  توقف و یا اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی در استان و بنابر مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا؛ توقف ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصاً ناوگان اتوبوسی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین راهی لرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به جز در داخل پایانه‌های مسافربری مجاز به توقف و مسافرگیری و تخلیه مسافر نیستند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.
معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: ۱۳ تیم گشت کنترل و نظارت این اداره کل به طور مستمر در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ضمن کنترل نحوه اجرای مصوبات استانی و بخشنامه‌های ستادی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر وظایف سازمانی خود را با تمام توان و در راستای رفاه حال کاربران حمل و نقل عمومی برون شهری اجرا می‌کنند.
قدمی اظهار داشت: تقاضا داریم مردم عزیز و مسافران حمل و نقل عمومی نیز باتوجه به شرایط حساس کنونی، همکاری لازم را با متولیان حمل و نقل بعمل آورند تا بتوانیم پیام‌آور سلامتی و بهروزی برای کشورمان باشیم.

 

 

برچسب‌ها: 
توقف ممنوع - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - میثم قدمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم