توزیع بسته‌ غذایی ماه رمضان به یک هزار خانوار محروم لرستان

کد خبر: 
۸۱۰
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد:

توزیع بسته‌ غذایی ماه رمضان به یک هزار خانوار محروم لرستان

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از توزیع بسته‌های غذایی به یک هزار خانوار محروم استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید علی کریمی شامگاه دوشنبه که به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد در این جلسه اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان لرستان به پشتوانه نیروهای جوان و ورزشکار استان در بحران کرونا به صورت جهادی پای کار آمد که اقدامات انجام شده توسط این عزیزان ستودنی است.

وی ادامه داد: از سوی سازمان‌های مردم نهاد ورزش و جوانان لرستان، در سه شهرستان کارگاه تولید ماسک دایر و همچنین کارگاه تولید مواد ضد عفونی در خرم‌آباد به صورت سه شیفت ایجاد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: در این راستا اقداماتی چون؛ ضدعفونی فضاهای عمومی و خصوصی، توزیع مواد غذایی بین افراد نیازمند انجام شد و از طرفی با مشارکت جوانان مسجدی برای بیماران و کادردرمان بیمارستان‌ها آب میوه طبیعی تهیه و ارسال شد.

کریمی از راه اندازی پویش پهلوان منصف به عنوان اقدامی مبتکرانه از سوی جامعه ورزشی لرستان یادکرد و گفت:  در این پویش مالکان خصوصی ۳۰ مکان ورزشی، اجاره بهای ملک خود را در ماه‌های اسفند و فروردین بخشیدند.

وی با تأکید بر اینکه پایش سلامت ورزشکاران لرستان به صورت مرتب انجام می‌شود، اعلام کرد: تاکنون مورد مثبت به کرونا نداشته‌ایم.

کریمی در پایان به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: قصد داریم با توزیع بسته غذایی به خانوارهای کم درآمد استان در این شرایط کرونایی حمایت کنیم.

حمزه روزبهانی / زرک

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ورزش و جوانان لرستان - سید علی کریمی - نماینده ولی فقیه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم